...This Time, I Wonder What It Feels Like...



Dags att tjöta o gnälla lite nu då.
Fan min röst är förstörd, jobbigt.
Plus att jag fortfarande har ont i halsen. När skall skiten ge sig?... Kan man ju undra.
Men helgen har väl.. Varit okej, I guess.
Accidents-spelningen i torsdags var helt okej, dock aaaalldeles för mycket folk som trängdes så vi tolv gav vi upp o drog till Mitt andra hem för att betala 100:- för att komma in, men det var det värt.
Så slapp man komma hem o laga mat själv iaf, haha.
Jag o Jenny satt o blev glatt serverade.

Synd bara att folk ska vara sådana fjollor när det gäller vissa saker. Haha.
Och nej, Jenny, jag talar inte om dig eller syrran:}

Dags att jobba två dagar och sedan ge sig på festandet igen, förhoppningsvis får väl rösten ta igen sig en aning iaf.
Gah, måste ju försöka vara snygg som fan på nyår också, kommer man orka göra ngt speciellt? Nej. Suck.

Och jag blir seriöst tokig.
Jag vet massa saker jag skall fixa, men vill fan ha bekräftelse på hyreskontraktet först.
Annars är jag säker på att ngt går snett.
Måste till Ikea o höra om "kortet", hittat den perfekta soffan, nästan perfekt säng osv osv, o hälften lär jag betala kontant så det blir ingen eeeextreeeem summa på kortet iaf.
Måste fixa internet, men det kan jag väl ringa om imorgon.
Flytta med elen, men det kan man ju säga till om en vecka innan, fixa hemförsäkringen men det gick också att fixa snabbt sa dem...
Vill bara veta när jag kan flytta in också. Blir väl 1 feb men kan hända att det sker tidigare, snubben i lyan skulle ringa ngn dag så skulle vi snacka om saken.
RING DÅ!
Komma ifrån den här jävla lägenheten ngngång. Börjat småpackat, men kan ju inte packa ner mycket av det då det är saker jag använder dagligen, o möblerna kan man ju inte göra så mycket med förens dem flyttas.
Har ju inte såå mycket som skall med egentligen, fast lär kännas som skitmycket när man är tvungen att frakta skiten även om det bara är runt hörnet.
Känns väldigt skönt att jag kan "roa" mig med att flytta över de flesta påsar o kartonger själv så slipper folk hjälpa till med så mycket.
Jo, tack... Jag vet hur populärt det är att be folk vara flytthjälp. Inte alls populärt that is.

Måste fan ringa angående tapeter o så också. Zzzz.
Men jag vill ta tag i allt nu, men det behövs liksom inte, plus att jag vill ha ngn slags säkerhet först.
And it drives me fucking crazy.

Och pengarna tamejfan bara flyger.
Har precis inhandlat Srf-biljett till 2009 nu, då. Snordyrt.
Men då är den fixad, ska tattuera mig i februari, det är 2000:- minst.
Och har tydligen fixat tid i april och maj också.... -skakar på huvudet-
Guld, men ojojoj.

Ska försöka haka på polarna på Srf-kryssningen, iofs inte sååå dyrt, men ändock tillsammans med allt annat.
Och kaaaaanske Close-up-båten också, i feb... Fast dagen efter att jag gaddat mig så vet inte exakt huuur bra planerat det vore.
Plus kontanta betalningen på Ikea som jag planerat.
Huvva, för faaan.

Bara man får behålla jobbet nu efter Januari annars vettefan hur man skall göra.
Gå o lägga sig o dö på en gång typ.
Njae, men går väl att planera om saker, därav jag sparar o köper grejjer nu för man vet aldrig hur det blir framöver.

Strax dags att bege sig ner till tvättstugan o slutföra. Blä.
PLUS att jag måste upp på stan o försöka få hem min cykel. För igår var det ju en aning snorkallt när man skulle hem på natten, och vad händer, då?
Jo då, Anna var ju tvungen att vrida av cykelnyckeln INUTI låset:(
Sticker ut en liten bit, får ta med mig en tång, o se ut som en cykeltjyv bara för att jag ska få hem den där förbannade skruttcykeln. Zzzzzzzzzz.
Så frustrerande.
(Och att det var "snorkallt" ute hade i allra högsta grad med saker o ting att göra. Där får man för att man köper det nästintill billigaste skitlåset på Claes Ohlsons. Kanske fungerar bra i 30+ men tydligen inte i 3-.)
Annars får man väl gå hundra timmar tidigare så man kan ta sig till jobbet på tamejfan andra sidan stan.
Eller iofs går ju bussen lagom imorgon så kanske det, då.


I've sung the blues for every broken heart in here
Time to light up this joint with some boogie woogie
feelings move your hips
I've too felt love and now i leaves
Just to come knocking at my door and make me
bleed again

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul
Feel the chain no longer holds
Reaching for answers that no one knows

Should we spend each day like it's the last day of our lives
Yeah why not be a king for a day, I'll make you queen
and see how long it shines
Life ain't always what it seems
So grab it by the balls, and do your best before it leaves

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul
Feel the chain no longer holds
Reaching for answers that no one knows

Feel the chain no longer holds
Finding yourself or you find that soul

In the rearview mirror, only dessert and storm
Towards the sunset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0