...Gott Nytt År!...


Fick just det sötaste smset ever...

"Gott nytt år min kära vän, hoppas du får en toppendag! Älskar dig, hoppas du vet gumman hur mycket du betyder för mig. Det är viktigt att du vet det, du är ju guld :*
Puss puss puss"

Tack Pörni-gumman!

Och tack alla andra för "gott nytt år"-önskningar o diverse.
Detsamma till er alla.
Alla mina underbara vänner!
Ni förtjänar det allra bästa o jag hoppas det blir ett nyår att minnas, förhoppningsvis för min del också.
<3
Och ta det lugnt med nyårslöften för vi vet ju alla att.... Dem spricker förr eller senare:p

Det enda jag ska försöka lova mig själv är att...
Ta bättre hand om mig själv.
Ge mig själv en ärlig chans o ett break.
Jag är inte så hemsk som jag inbillar mig.
Jag är värd respekt, inte minst från mig själv.
Sådeså!

Nu sopar vi undan skiten i det förflutna, hugger tag i det lilla vi vill ha med oss från förr...Och drar mot ett nytt år.
Ett förhoppningsvis ljusare o trevligare nytt år.
Då drömmar kan slå in o allt kan hända!
Woohoo, töntigt Anna:D

Jag tycker vi alla lovar oss själva att.... Vi gör vårat bästa o räcker inte det så... Kommer det alltid lösa sig ändå.
 Jag vet att det är så.
Och som jag sagt förr....
...Jag finns här om det är något. Vad än det må vara.
Och jag är alltid kaffesugen!;)


Fan vad sjukt mycket jag diggar Volbeat alltså.
Vill se spelningen igeeeeeen. Fast dem kommer ju på Srf...Guld!
Sångaren är en aning het också, vilket inte gör ngt bättre, haha.
En massa underbara tattueringar som pryder honom......Mmm...;)
Jag ska sluta sjunga i duschen o hoppas att han dyker in i duschen o sjunger för mig, hihi:D
Lär ju hända, eller kanske inte...-flinar-
Nog om det, jag är visst på sådant humör idag, hah.

Tills jag tänker på att jag måste upp på stan... Suck.
Hämta cykelfan o ta mig en sväng om på bolaget.
Sen är det full fart mot kvällen, yaay.

Aja nog med skitsnack...
Men Ha en underbar kväll nu allihopa!

Vi ses nästa år!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja just ja där ser man! ;)

Då får vi ut o ragga lite tillsammans i vår då!



Ta hand om dej!

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 13:49:32
URL: http://muffystar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du får det bäst!!

Trist att det inte vart någon slags sammanslagning på oss alla, vi ska sitta hemma själva med kex o ost! inte fyskam det heller med värk i kroppen sen jobbat idag, men ändå, vill juh träffa dig och alla andra!

Vi får ses snart, hoppas vi kan ta en Nora till helgen!

Kramar, o hoppas din kväll blir bäst!!

Pusskrams <3

2008-12-31 @ 17:25:22
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0