Joooruuu.

Here I sit at Mary Ann's place
Oh baby the rain is always pouring when I'm here
Saw the lightning caught your stone
Oh maybe the angels of tomorrow will let me go

Still the crying hurts in your head
Well you're still beneath my feet
Well oh God don't seems to follow
Hear my prayers until tomorrow's settlement

Side by side with Lucy's stone
You two are forever missing colours in my home

Do you think you can forgive
I know that your life has been a burden
A living hell

Still the crying hurts in your head
Well you're still beneath my feet
Have you looked into the sky
Well oh God don't seem to mind
Will the fire burn the flower
Or the angels sing tomorrow, when I'm near


 Ruuuuskigt bra låt.
 Har suttit i mitt huvud i flera veckor o jag tröttnar bara inte på den.
Najs as hell att man fick höra den i onsdags också, vill tillbaka till den kvällen. Av flera olika anledningar, haha.
Det var naaaaajs.

Har haft en sådan jäääävla ångest dag.
Kan bero på att jag ju hade lite partaj här hemma som spårade ur en aning.
Inge allvarligt men det blev väldigt högljutt o mina grannar... Jag tror dem hatar mig nu.
Skönt man ska dra till nya lyan snart, OM kontraktet bara dyker upp ngngång:(
Måste ringa o höra så dem inte ångrat sig!:(
:)


♣Och jag väntar o väntar, men inget.
Haha. Kom igeeeen nuuu dååå;)
"Could scream like a pig, could bark like a dog.
Just to get attention as I'm chasing you down the hall."♣

Jag har sådan pissvecka framför mig känns det som.
Har lovat att jobba extra imorgon så lär ju bli runt 9-21 och sedan resterande vecka också heltid, PLUS lördaaaagen.
Orka.
Fast jag var ju borta när "meteoren" slog ned så jag lär väl skramla ihop timmarna igen. Suck.
Ajaaaa, snart julledighet. I hela... 5 dagar! För fan vad lite men räcker till liiite iaf.

Typ Accidents spelningen på Satin, guld.
Lär väl dra ut till helgen också, fastän man jobbar halva men skitsamma...
Vafan ska man annars göra?

Hinna fika lite med Pööööörni-babe på onsdag också.
HELG, HELG, HELG!
Känns hemskt vettigt att skrika om på en måndag:(
Haha.
Bara att jobba halvt ihjäl sig så går tiden fortare.
Idag var det fanimej min tur.
Hade jag sönder min första flaska/burk.
Jag tappade den inte ens, råkade punktera den med kniven. En Harboe-öl, jag luktar nog öl i jobbarkläderna nu... Blaj.
Men första och det 4månader efter jag börjat, det är faaan duktigt.

setup_params();

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0