Jaha, dimmigt, ...



Jaha, dimmigt, dimmigt, dimmigt.
Mindre kul att cykla hem igår vid 21.30, men hade sällskap så då var det ingen fara.

Veckan har gått bajs fort, skönt att det snart är helg. Lite olika saker som händer...
Dock inte hört något om ngt Borlänge som jag ser en del vänner/bekanta skriva om...
Lite skumt.
Inte för att jag känner för att åka, men... Thanx for the invite typ.
Lite trist.

Snart halloween och inbjudningarna till fester har hoppat in. Trevligt, trevligt.
Vet dock inte om man ska gå på något där utklädning gäller, skickat efter lite stuff men tror jag kanske ångrat mig.
Lite dyrt med allt man ska ha för en, max två ggr per år. Och då talar vi ett år, för sedan har ju alla redan sett utstyrseln.
Om man inte köper någe skit på stan för en billig penning och drar på sig, men det är ändå inte lika kul.
Hm.
Ska egentligen inte klaga, fick bra mycket bättre lön än jag trott så de allra flesta julklappar är redan fixade.
Riktigt skönt, dock vet jag inte riktigt om jag är helt nöjd.
Får finslipa allt i slutändan:)
Får även ta o spana lite i Ullared när det när man beger sig dit. Yaay.
Visar sig att min gamla klasspolare Emma skall ner och sova över där samma dagar som jag. Haha, skitkul, ju!
Jämföra inköp:)
Fick jag reda på under tjejmiddagen vi hade jag, Emma, Sara, Lena, Linda och Linda i måndagskväll i Nora.
Det var en mycket trevlig kväll, får fixa upp en bild på det hela snart:)
Ska ta det igen så fort Lena dyker hem till Sverige igen.

Snart bär det av till jobbet också. hatar att börja sent på dagen, man gör inget annat än att sitta o förbereda sig och vänta.
Usch. Imorrn är det iaf inte lika jäklig tid. Men blir garanterat övertid ikväll, suck.
Aja, det blir pengar av det iallafall och jag är ju redan där så.

Måste ta mig till Fellingsbro i helgen också, tända ljus på Kjells grav osv.
Hämta lite stuff och bara umgås.
Vill, vill, vill!

Nä, nu är det dags att byte om till jobbskrud och cykla iväg och flåsa som ett djur i vanlig ordning. Och såklart bara vänta på att något helvete sker med cykeln.

Hojhoj!

Kommentarer
Postat av: Linda k.



för det första trodde jag att du skulle hem till Linda (punk-Linda, Blunder, Elvis, eller vad hon nu kallas..) :p

hon hade ju maskerad ikväll. jag kunde inte komma dock. :( men alla från tjej-fikat skulle ju dit iallafall.



hoppas du kommer iväg till f-bro som du vill. <3

som vanligt : i miss you babe. och det var kul att ses i måndags. tok-mys! :D

2008-11-01 @ 16:35:43
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0