Åh.


Åååh...
Vilken dag.. Kväll.
Så jävla vissen.
Mina lungor brinner.
Hostar som besatt o spyr där emellan.
Så ska man jobba imorrn, blä:(
Men onsdag är min lediga dag, som kommer bestå av jobbmässa och tvätt.
Skitspännande.

Var ute med jobbet(delar av det iaf) i fredags.
Och det var kanonkul!
Käkade på Jensens, gick till O'learys och diggade Ac/Dc covers.
För att sedan sticka till Marias garage/mc-place och bli riktigt full o vingla hem på cykel vis 06 snåret.
Hah. Ett under man överlevde turen.
Louise som fick guida, det gick så bra så bra. Vi hamnade ute i småbåtshamnen, haha.
Mådde bajs i lördags, hälsa på i F-bro, sova, piggna till, förfest hos Linda och Joe som jag faaaktiskt var nykter på.
Hem o se på film o vänta på baby som gjorde en "Anna" och kom hem vid....06.
-------------------
Skitsamma.
------------------------------------
Låg nyss och kollade på filmen "P.S. I Love You".
Åh, den var fin.
Och tänker man sig in i hennes situation (hemska, hemska tanke!:`( ) så är gråten inte alls långt borta.
Jag låg iallafall och bölade en aning.
Och jaaaaaa, det är en chickmovie antar jag, men who cares?
Jag brukar inte böla särdeles mycket till filmer överhuvudtaget.
Kanske har med att jag mår skit ikväll att göra?
Sjuk o saknar babycake något fruktansvärt:/
En annan chiiiiiiickmovie värd att tipsa om för fjollor som mig är
 "The Notebook" / "Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta".
Underbar film.
Jag är ett filmfreak, och man blir glad av filmer som lyckas beröra.

Orkar inte skriva mer.
Någon annan kväll får det bli mer av den varan.

P.S. I Love You, babycake.  Glad att jag har dig.
Hihi<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag e glad att du kom trots att du mådde bajs honey!

glöm inte att ladda ner Once! som Danjull pratar om =) kanske man själv ska se med fan?..

aja, ses snart?

Krams!

2008-09-29 @ 23:22:38
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Madde

Krya på dig gumman!

Vi kanske ses på jobbmässan imorgon =D

2008-09-30 @ 16:56:47
URL: http://www.vetala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0