.Besvikelse.


Idag är jag såå jävla besviken.

Började bra, varit i Nora och varit med när Linda tog lite mamma foton:D
hade otroligt kul där och det verkade bli asfina kort:}
How could it not?!<3
Så det tackar vi för. Gjorde så min dag började fantastiskt iaf.
Var mycket trevligt att promenera med andra Linda direkt när jag anlände tillbaka i Örebro, och sedan sitta och snacka skit medans jag blev bittrare o bittrare.

Känner mig så jävla besviken för att mina planer denna helg inte verkar betyda något särskilt.
Ursäkter, ursäkter, ursäkter.
Tack, väldigt snällt.
Saker och ting verkar glida mer o mer neråt.
Betyda mindre o mindre.
Jävligt tråkigt.
Man ska tydligen inte förlita sig på folk man trodde man kunde förlita sig på.

Har nästan lust att bara säga
Åt helvete med allt just nu.
Känns så.

Funderar på om man skall länsa "barskåpet" o dra ut och festa o hänga lite med polare ikväll.
Ska jag sitta hemma själv o bli argare o argare?
DU verkar ju inte besvärad av det iaf. Kul för dig då, som vanligt.

Gaaaaaaah!
Såååååå besviken.


Kommentarer
Postat av: Linn

2008-09-22 @ 16:58:24
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Linn

Trevligt var det att ha dig här iaf, hoppas du inte hade alltför tråkigt med oss! =)

2008-09-22 @ 16:59:02
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Linda



hih, jag tackar dig som få att du var med.

har inte fått bilderna ännu - men när jag väl får dem

så blir du the first one to know ! :p me promise.

TACK BABE ! Dagen vart faktiskt skitkul! och det tyckte han också. :D hah!



saknar dig redan babe.

<3

2008-09-24 @ 06:20:38
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0