.Hjälplös.


Känner mig så fruktansvärt hjälplös.
Det gör så ont.
Så orespekterad.
Det gör så ont.

Just i detta läge, har jag ingen aning om hur jag ska göra.
Kan lägga mig på golvet o skrika, gapa o bli illröd i ansiktet som en liten bebis.
Men inte ens det skulle säkerligen hjälpa.
Vad gör man då?
När man sååååå gärna vill nå fram.
Men ingenting verkar fungera.

Allt du möts av är oförståelse och.... Arrogans.
Ibland känns det hopplöst.

Imorgon är nog säkerligen allt bortblåst.
Som vanligt...
...tills nästa gång,
Jag är säker på att den kommer.
Och det känns fruktansvärt att veta/ana.

Måste göra något åt detta.
Men tills dess att resultat kommer, gör det ont.
Om resultatet kommer.

HUR kan du inte förstå?
It breaks my heart.
:´(

Det sjuka är att det sker i stunder som egentligen hade kunnats undvika.
Men det är som ett gift.
Jag är också förgiftad, men mindre än dig. Tydligen.




Kommentarer
Postat av: Linda

Kom ihåg vad jag sa raring..

det kan nog vara dags för en "städning"...

Time to grow up and take responsibility,

without the booze.. <3

Tack för ikväll, pusskrams!

2008-09-07 @ 02:44:03
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda



- Men babygrrl.

vem/vad är det som händer ?

call me!



<3

2008-09-10 @ 13:59:18
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0