Knak.



"Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone"


Denna dag har varit kall.
Kallare än på länge.
På alla sätt och vis känns det som. Tyvärr.

Har så mycket jag vill skriva om egentligen, men känns knappt som att jag kan formulera allt i rätt meningar.
Kommer låta fel på det ena eller andra viset.


Det gör mig så ledsen att veta...
Det där.
Maybe not the end of the world,
men en del av min värld fick definitivt en spricka i sig.

Ibland vet jag varken ut eller in.
Vet vad jag vill,  men inte vad jag orkar.

Om man ändå bara kunde få spola tillbaka lite och göra om saker.
Gör om, gör rätt.

Ibland är det bara för sent.
För sent för allt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som att det är dags för en promenad?

Ledig torsdag you say? :D

Säg till när du har tiden raring!

jag är sugen på kladdkaka!

Pysskrams!

2008-09-15 @ 21:45:58
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda



Babygirl.

det verkar bli allt mörkare & mörkare inlägg.

du som var så glad förut ! :'s



call me anytime. ANYTIME.

tänker på dig. <3

2008-09-24 @ 06:19:29
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0