.Argh.


Jahapp.
Då var det helg.
Det är skönt.
Dock känner jag mig en aning ensam:(
Skulle varit helgen då vi skulle ta det lugnt, ha det trevligt, hämta kissungen och ja, bara vara.
Men så sitter man här själv.
Och det är jättekul att baby har fått planer o blir borta hela helgen, men jag då?:/
Och nej man ska inte behöva fixa allt åt varandra men ändock.
Mina planer försvann ju med att han fick sina.
Eller jag ska iofs till Nora o träffa Linda, dock imorgonbitti, hata att gå upp tidigt på helger också. Blä.
Men det är ingen fara, gör jag lätt för din skull<3

Kan vara najs att bara ta det lugnt en hel helg.
Men jag är så rastlös av mig.
Blir lämnad i en stökig lägenhet jag inte orkar städa just nu.
Har proppat i mig chips så jag kan bli mer tjockis.
Orka bry sig just nu.
Vill hem till Fellingsbro men, nej då, har man inte körkort ska man självklart bli straffad för det.
Verkar bara gå fittbussar från Nora, fattar ingenting.
Så vi får se.

Lär inte hinna det nästa vecka heller, för jag jobbar såååklart de bästa timmarna man vill vara hemma på dagen.
Visst näst intinill heltid nästa vecka, det tackar vi för.
Men hinner ju aaaaldrig ngt:/

Känns som att körkortet börjar bli ett måste om jag inte ska bli helt sinnessjuk.
Så måste man ju ta tag i det också. Och betala det.

Och du...
Du kan faktiskt försöka ge lite tillbaka.
(Ja, då. oftast gör du det.)
Antar att du försöker som du säger, men ibland märks det fan inte alls.

Men iaf extra när man verkligen behöver det, men nä. Ibland går det inte alls minsann.
Då  känner man sig dum som "stör" i vanlig ordning.
Ikväll behööööver jaaaaaaaag.
Men är väl försent för det nu.
Sluta för helvete "ge upp" med allt!

Man ska nog bara vara  tacksam, glad och kåt. Så är man den perfekta flickvännen.
Då skulle nog ingen karl klaga på sin flickvän, eller undra vad det är man är ute efter.
Men toooo fucking bad att vi inte är för-programmerade då.

Och nej, inget jag drar upp för att min karl sagt ngt eller liknande.
 Men jag gissar på att det skulle vara den perfeka tjejen för de allra flesta.
Vem vill höra gnällkärringar?
Jag råkar ju då vara fröken cynisk o negativ AB.

Och i vanlig ordning gör jag allt fel.
Redan börjat göra fel ikväll... Och det får man betala för sååklart.
Men snälla förståå mig lite bara nååågongång.

Känner mig så förbannad nu också.
Perfekt.

"Everyone was watching
you were the freakiest thing on show
Dazzle in the crystal ball
They all love to watch it glow

You were the center of attention
The eye of the storm
A whirlwind from outer space
Like a twister on the scene"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0