Mushroooms.


Så sitter man här.
Återigen.
Vad som görs är att jag väntar på att baby ska komma hem.
Komma hem så vi kan äta smörstekta kantareller på stekt franska. Mmm!
Kantareller som jag plockat i helgen.
Blev visst en del. Fast måste väl erkänna att jag möjligen fick lite hjälp från övriga familjemedlemmar som antagligen blev trötta på gnället över att jag aldrig hittade några i början, hah.
I början, ja!
Sedan hittade jag minsann!
Sov i F-bro lör-sön, det var trevligt.
I fredags blev det att gå ut med gamla klasskamrater som jag talade om,och det var väldigt roligt.
Trodde inte jag skulle ha det så väldigt trevligt som jag hade.
Var vuxen av mig också, köpte med mig vin som jag smuttade på.
Dock inget läskigt rött eller vitt, ni vet... Sådant där som aaaalla andra dricker:}
Fruktvin med smultronsmak, det var faktiskt ganska gott. Och inte särdeles dyrt heller.
Var ute på pyttelilla Pastabaren, men oj vad man träffade folk man känner o är bekant med nu då.
Det gjorde kvällen till en guldkväll.
Som självklart avslutades med Burgerking:p

Och denna vecka blev inte helt fri från jobb som jag hade räknat med.
Skitbra för jag behöver tjäna in lite cash, inte lika bra för det är skönt att vara hemma och slöa:)
Hade ju tänkt hinna med att träffa polare o familjen mer denna vecka men icke då.
Får bli någon annangång.
Pörni skall jag ju i allafall träffa på torsdag, yaay!
Alltid lika roligt.
Mamsing-Linda får jag nu tyvärr inte nöjet att snacka skit med denna vecka:(
Vi hoppas på mer tur med tider till nästa, 'cuz it would be fun!
Miss you<3

Och ett stort plus denna dag är att sötnosen min köpte
 Volbeat - biljetter tills dem spelar här den 10 December.Ska bli väldigt najs att gå på.
 Känns skumt att köpa dem så pass långt i för tid men ja, då slipper vi iaf oroa oss över att biljetterna inte räcker till oss.
Ett stort minus är att jag vill vara uppe längre än jag borde vara, och kommer väl därmed inte vara det.
:(



Kommentarer
Postat av: Linda

I like it, you rock! :)

2008-09-02 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0