A Thousand Miles.



Äntligen!
Äntligen kan jag känna "det där" igen.
Är såå glad att våren verkar vara på ingång på allvar denna gång.

Det spritter i min arma kropp.
Igår satt man o åt glass i parken när solen sken som bara den.
Idag var jag promenad sällskap till stationen... Gråmulet o trist ute men vem fan bryr sig när man märker att det är skönt i luften o sommaren fan inte är ljusår borta!

Jag sitter o tvångs lyssnar på rock o bara längtar till Sweden rock så in i helvete!
Jag ska inte skjuta under stolen med att jag seriöst funderat på att sälja biljetten o hitta på något "mer vuxet" för cashen.
Och nej, jag vet, jag vet... Inget barnsligt med att åka o supa ner sig i typ en vecka i sträck o bara vara full, dum o ha jävligt roligt med likasinnade, haha!;)
Men ärligt talat så spelar det ju ingen roll. Vuxet eller ej...
Jag vet att jag brinner för skiten o har det så jävla roligt där nede, även om man nästintill varje år mår psykiskt dåligt för att man tvingas sova i tält. Frysa som aset när man lägger sig o svettas som en gnu när man vaknar, o man dricker o mår dåligt men.... Jävlar vad roligt det är.
Sitta med alla vänner o må dåligt, finns det ett bättre sätt att må skit på?:}
(Men nej jag kan inte garantera att jag inte kommer få något liknande ryck igen men jag ska göra mitt absolut bästa för att förhindra det:)

Har bara inte känt någon direkt lust till något.
Gjorde mig knappt något att missa kryssningen i torsdags kändes det som. O det är ändå inte så likt mig.
Men äntligen, som jag redan nämnt, så kan jag känna "det där" igen.
Jag längtar. Och det känns guld.

Har inte direkt känt mig glad för saker o ting då jag mest går runt o oroar mig o funderar på saker.
Och det är något jag garanterat kommer fortsätta med, jag är nog en sådan person... Jag mår väl inte bra om jag inte har något att oroa mig för.
Fast samtidigt är det jävligt utmattande.
Någongång är det min tur.
 Min tur att slappna av o inte bry mig. Men det tar vi när det kommer.
Tycker hela tiden det bara dyker upp "måsten" o saker man ska göra, borde fixa... Osv osv..
Välommen till vuxen livet I guess.
Men äsch, har fixat det hittills. Lär inte bli enklare med tiden men... Jag fixar det.
Våren är här. Sommaren är nära. Då blir jag bara starkare o starkare. Fylld av solens ljus, hoppet o lusten att vilja leva.
Jävligt töntigt sagt men så är det.

Känns som jag på något sätt försvunnit mer o mer.
Ja det har väl alltid med karlar eller någon karl o göra. Oftast då man försvinner.
Men jag vill inte vara försvunnen mer.
Jag vill träffa folk, hitta på saker... Bara rocka på.

Mitt i virrvarret är jag bara förvirrad ändå.
Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Känns som att jag nästan bestämt mig men vill nog bara inte inse det.
Vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Vill bara vara mig själv o göra som jag vill.
Inte känna några hinder eller något som får mig att stanna upp.
Något som får mig att ännu en gång inte vara mig själv.
Spelar ingen roll om jag är roligare eller bättre som person när jag låtsas vara någon annan.
Jag vill inget hellre än att bara få vara mig.
Och finns egentligen ingen nu som hindrar mig men det är oftast jag själv som gör mig till någon annan i vissa situationer.
Är rädd att jag kommer göra det igen... Fast tror inte det.
Eller ja, någongång sker det väl igen. Men då vill jag ha kontroll på det åtminstonde.

Sweden Rock- Watch out.... För nu jävlar är jag tillbaka igen!




"I, I can walk a thousand miles to be with you
I''d catch a falling star
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are
'Cause I know you can make it"


Bara så du vet det.


Kommentarer
Postat av: Linn

Satan vad snygg du är! :)



Jag vill inte ens höra talas om att inte åka på Sweden Rock- vi ska ju vara tält- buddys!! Vuxna saker kan du göra sen, efteråt. Man vet aldrig när det är sista året! Och 10 -årsjubileum för Reine & Martin blir det också. Årets festtillfälle.



Hoppas att du kommer på hur du vill göra, det låter som du bestämt dig för något. Ta hand om dig och ring eller sms:a eller kom över precis när du vill. Det vet du. Kram!

2009-04-05 @ 18:37:44
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Irre

YA LIKE HEAT? :oD

2009-04-05 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0