Längtan? Ångest?

Vet inte om det är försenad bakfylle-ångest som dykt upp nu eller något helt annat... Trots att....
Helgen har varit kanon!
En aningens skum fredag, hm. Haha, men det går vi inte in mer på, bara... Skumt, men lika så bra det typ:p
Började iaf med förfest med härliga damer! Mycket, mycket trevligt.





(Liiite bilder som blev tagna på förfesten, fanns fler damer man alla fick tydligen inte vara med:/)

Sedan bar det av till Mitt andra hem och trevligt där med minsann!
Lördagen innebar ännu mer festande, motvilligt till en början, men blev kanon det med till slut.


(Hah!)

Mitt andra hem, återigen... För att avslutas på mc-klubb och sedan hamnade vi 5 pers runt 5 snåret hos mig för o sova ruset av oss, hah.
Men väldigt, väldigt trevligt!




(Glada o fulla ligan påväg från mc-klubben för o däcka av hemma hos mig, iaf 3 av dem:)
Tack för en trevlig o glad helg alla involverade!


När fyllekäkandet var överstökat o de flesta gäster begett sig hemåt beslöt jag mig för o sticka med syrrans kille Krille hemåt mot F-bro.
Så sovit där från igår till idag, mycket trevligt att få umgås lite med päronen också.
Även fast det känns en aning öde att vara där ute i skogen med bl a väääldigt begränsad mottagning på telen....
Så kände jag mig mest sorgsen när jag åkte hem...
Känns rätt ensamt här i Örebro. Har väl känt så ett bra tag men inte tänkt så mycket på det då jag haft massa saker för mig... Men nu känner jag det.
Även fast jag fikat massvis med vänner o det är alltid lika trevligt, o jag blir alltid lika glad utav det:]
Tack för att ni finns hörrni!<3

Men känner mig ändå rätt ensam, känns mest som att jag ser fram emot helgerna. Inte bara för att det är helg o de flesta är lediga, men för att ja.. Då kan man umgås på riktigt.
(På fikan gör man såklart också det! Ger väl nästan mer då man verkligen kan o får snacka massor...)
Men det är mest på helgerna man slappnar av o intar 99 av 100 ggr alkohol också:]
Känns inte så roligt att mest vandra i en tristess-dimma under hela vardagarna för att bara invänta helgen.
Gotta be something more.
Är det upp till mig att söka, söka, söka för att tillslut finna det? Kommer det finna mig?
Är hela "rastlösa-jag-grejjen" för att jag är ung? För slö för o söka Örebro runt efter ngt att göra jämt, jämt, jämt?
För att jag är "singel o ensam"?
För att jag föredrar att göra annat än att pyssla i hemmet all the fucking time?
För att jag inte är intresserad av att spela fotboll, träna, rida eller skaffa hund o vara ute med jämt?

Jag börjar bara känna mig trött. Trött på väldigt mycket.
Saknar fan mor, far o skogen redan. Kom hem för typ 4 h sen.
Och visst jag saknar dem väl alltid lite som man brukar kunna göra osv osv, men är inte särdeles ofta o hälsar på...
Men nu känns det bara trist o sitta här o häcka helt ensam. Visst kissekatterna finns ju alltid men dem föredrar o riva ner blommor, rota i sopor o slåss med varandra ganska ofta:}

Ja jag vet fan inte vad mer jag kan säga om saken.
Men ensamhet suger när den känns såhär.
Ibland är den underbar. Men just nu kan den dra åt fanders:(
Känner kanske inte direkt för att umgås heller, inte för o vara ensam, o inte för att sova... Then what?

Missade dessutom chansen att åka med Johan o Linda o storhandla som Linda så snällt erbjöd mig... Men iom att jag kom hem på kvällningen från F-bro:/
Fick handla på snordyra Ica här bredvid, jippie... Men shit the same liksom...
Känns bara som att det nog inte är min tur att ha lyckan leéndes mot mig just precis nu.
Snart har jag ingen direkt anledning att bo kvar här, bara dyrt att bo i Örebro.
Men o andra sidan vart skulle jag annars bo? Utan körkort vill man inte direkt sätta sig ute på vischan igen.
Så... Jag vet faktiskt inte...  Har väl bara en längtan efter något.
Något jag inte har en jäkla aning om vad det är.
Får se om det bara är ikväll jag känner såhär... Försenad bakfylle ångest eller vad det nu kan vara.
Vill iaf passa på att tacka päronen, inte för att dem läser min blogg men ändock:}
Tack för alla grejjer ni lassar på mig  trots att ni inte behöver,
Tack för att jag alltid är välkommen.
Tack för att ni blir så glada av att ha mig hemma.
Tack för att ni alltid stödjer mig o inte blir besvikna på mig för allt jag misslyckas med.
Tack för att ni är ni.


(Mina bönder till föräldrar:)
<3

Jaha. Dags att lägga sig o titta på en serie o... Längta till helgen I guess?
Hm.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tar åt mig och säger tack desamma för att du finns här =)

2009-04-28 @ 13:54:47
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0