Bjud på fika o en cykel, tack!

Dags för en jävla söndag igen då.
Fast känns rätt okej.
Borde vara mega-bakis men känner ingenting. Vaknade på tok för tidigt för en sådanhär dag men känns bara skönt.
Har redan varit ute o vandrat lite... Köpte isglass som jag tog med hem o smaskade i mig i sängen framför serier, underbart!
Extra skönt känns det att bara ligga o dega när jag faktiskt tog tag i städningen o den där jävla 7-meter höga disken igår:}
Kan bero på att jag hade över lite folk igår så var väl så "illa tvungen", hah. Likaså bra det!

Hade väl tänkt fortsätta ligga o glo på serier. Är sugen på fika idag... Men tror nog inte det finns allt för många som har tid, ork eller lust. Trist men men:}
Och jag som inte har någon cykel längre har blivit en aning slö av mig då jag får gå tamejfan överallt o det börjar bli drygt. Långtråkigt.

Funderar på hur kvällen skall läggas upp. Jaaaaaa, jag har en bingolott här hemma. Så satans tragiskt, haha.
Men mor o far bjöd mig på en lott förra helgen då jag ändå satt i F-bro o dem skulle spela. Och då vann jag en ny lott, kan ju inte bara strunta i det, tänk om jag nu vinner en bil eller 2 miljoner?:o
Haha, men säkert:p
Man behöver faktiskt inte ens spela man kan kolla vinsterna på nätet sen sådeså!
Fast vet inte varför jag sitter o tjafsar om det då folk antagligen inte har tid med mig idag ändå.... Så vad ska jag göra om jag inte spelar?:}
Funderar på att köpa en massa onyttig skit också.


Förutom den numera obligatoriska jobbångesten som tamejfan alltid börjar krypa på en på söndagar... Så känner jag mig faktiskt ganska... Avslappnad.
Är ju ändå en söndag, då kan man ju inte direkt ta tag i saker då knappt något har öppet osv osv....
Bara det att jag vet att jag kommer bli som en apa i bur ikväll om jag inte gör något på hela dagen, men man får väl lära sig hantera sina ADHD-ryck:p

Jag tror att jag gjorde rätt.
Min känsla i kroppen talar om att det var... Bra gjort.
Tråkigt att det blev lite fel. Men det går över.

Dagens plus:
*Isglass
*Nystädat, nybäddat
*Skönt väder
*Kaviarmackor o kaffe!

Dagens minus:
* Min syster som är dålig på att svara.
*Att ngn kanske är ledsen pga mig.
* Inga fika-kompisar.
*Inga nya serier.

Kommentarer
Postat av: Linn

tur att jag räddade kvällen med fika då! :P

2009-04-20 @ 21:40:25
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0