Skööönt.



Kan vara bra med lite moves-tips inför påsken o allt:}


Jaha, ja. Om inget olyckligt inträffar är man alltså långledig fr o m ikväll. Skööööööööönt!
Betalt för o vara ledig, inga fel!

Fick deklarationspapprena idag o jag får t o m lite tillbaka, inte så mycket som de flesta kanske men det är kanon ändå!
Ska bara se till så man får dem i juni, kan vara gött sådär efter Srf som drar en hel del av de få slantarna man har.

Jag blev så chockad över att dels bli ledig fr o m ikväll plus att vi slutade tidigare så jag vet inte ens vad jag ska göra nu?:}
Duscha kanske? Eller så skiter jag i det just nu o tar det imorgon samtidigt som jag pysslar med annat i hemmet.
Får se till att ta en lång promenad imorgon i spåret tror jag bestämt! Så underbart väder ute, plus att mitt psyke tillåter mig nog inte till att sitta inne i lägenheten o häcka hela dagen lång.
Eller ja, hade det varit vinter så möjligen:p
Det ultimata hade varit om man haft pengar nu också, då hade man kunnat gjort roliga saker men men... Får nöja sig med de enkla o kostnadsfria alternativen I guess och just nu känns det som att... Det gör ingenting:}
Är ändå så grymt jävla fucked när det gäller det ekonomiska denna månad, hah. Väärdeelööst.

Blir till o dra mot Fellingsbro någon dag närmare helgen iaf.
Ska inviga grillsäsongen hade jag tänkt.
Och invigningen innebär att nu smäller det, bara början på tändvätskedoft o grillrök detta år.

Lilla älskade Josefin blir hela 9 år nästa tisdag också, för fasiken vad tiden tickar på.
Synd bara att man inte är ledig längre då så man kan stanna o fira henne men det får göras före:]
Ska jag äntligen få bege mig ut i skogen. Den riktiga skogen!
<3
Träffa brorsan, syrran o alla. Underbart.


Fan vad ointressanta saker det känns som jag skriver nu för tiden. En jävla massa upprepningar om allt:o
Men jag skriver ju det som finns i min lilla hjärna. Eller ja, nästan... Hade nog blivit intressantare om man "kunnat" skirva exakt vad man ville o hur man ville.
O visst kan man kanske försöka sig på det men jag väljer att inte göra det.
Har varit med om alldeles för mycket dramatik angående det mesta förr, haha.
Jag är för gammal för det nu;p

Just ja, talade med Åsa idag också... Damen som flyttade till Sthlm för typ... Hundra år sedan:p
O jag har fortfarande inte varit o hälsat på, riktigt dåligt av mig. Men har bestämt mig för att åtminstone försöka ta det någongång efter nästa löning. Så hinner man umgås lite o så kan hon visa mig något rockigt o roligt uteställe minsann. Örebro är... All the same, all the time typ. Inga fel när det alltid finns polare där men någongång lär man ju hitta på något annat. Jag är så satans dålig på det men lär försöka iaf:}

Men till helgen kanske man ska köra på... Satin på fredag?
Ingen aning faktiskt, jag har ingenting planerat alls känns det som. Jätteskönt det med, men aja, märks väl vad folk har för sig o om man hakar på eller nåt:)

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Kände mig helt plötsligt skittråkig:s
Men skit i det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0