.

Höll på att kissa på mig för en stund sedan.
Lukas hoppade upp på hatthyllan så det dånade om det.
Trodde seriöst att ngn försökte o lyckades ta sig in genom min låsta ytterdörr. Hjärtattack deluxe. Men tur det inte var så.

Har precis läst klart Nikki Sixx's bok "The Heroin Diaries - spillror ur ett rockstjärneliv.
Mycket intressant att läsa om. Helt sjukt allt han har att berätta om.
Trevligt att läsa hur allt löst sig, o hur han nu lever sitt liv.
(Frågan är om man ska försöka åka upp o se dem/honom ytterligare en gång, fast i Borlänge denna gång. Hm.)



"Men vid denna tidpunkt i mitt liv var jag så lycklig när jag vaknade varje morgon att jag pissade smileygubbar"
-
Hah, vore inga fel o få känna så.
Känner att jag är påväg in i en tråkig period nu. Med allt runt omkring som inte direkt går som jag önskar att det skulle.
Fast efter att ha läst denna bok känns det inte helt rätt att klaga faktiskt, hah... Hm.
Men o andra sidan så ska man väl inte behöva ha varit världens jäkla drogmissbrukare för o få chansen att vräka ur sig sin klagan om saker o ting som inte riktigt funkar eller går som man vill.
Bara det inte går till överdrift o tja, det kanske det har:]

Men efter just boken får jag iaf lite hopp.
Jag är ung. Har förhoppningsvis hela livet framför mig. Something good will come my way, if I just let it. 
Och ger det lite tid, möjligen.
Typ.
:)

Borde nog lägg mig o sova nu. Det känns som att det typ det jag vill göra jämt. Eller det som finns o göra.
Ska ta mig ut o gå imorgon"bitti"... Måste ta tag i kroppen jag "fixar" genom att sitta hemma o ha bajstråkigt.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0