ARGH! I did it again!

http://www.youtube.com/watch?v=qruOnstPlcE

Jag gick på det en gång i tiden o har låtit bli att se liknande sedan dess, men I fucking did it again!
O jag förstod det inte ens.
O mina nerver är tamejfan ihopkrullade ännu, plus den totalt skithöga volymen jag hade kommer resultera i att varken jag eller mina grannar kommer sova på ett bra tag.
ARGH!
Jag blir seriöst skitförbannad, haha... Sådan blir jag när jag blir rädd så jag kan kissa på mig. Arg som ett bi.
Ett under katterna inte gjorde klösmärken i taket. Tack herr Risberg för cplänken på facebook.
O det är inte ens läskigt egentligen men är man inte beredd. . .
O genast hade jag typ avslöjat vad det var för länk, egentligen skulle jag vilja att ni som tittar på den är lika dumma o ovetandes som jag så ni också nästan kissar på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0