Blä.

Ikväll kom det dåliga självförtroendet flygande.
Det finns alltid där men brukar inte tänka på det.
Idag kom jag på hur bitter jag är för er alla som ser så otroligt fina ut utan smink, jag ser ut som ett as osminkad
Blir lite bättre om jag lägger på smink, men ngt brukar oftast gå fel ändå:(.
Min nuvarande hårlängd är förskräcklig, kan inte göra ngt med det för jag har ingen fantasi o det är fult.
Jag känner att jag bara blir rundare o rundare, visst händer väl inte så mkt, ligger väl kvar runt samma men känns ändå som att jag bara äter.
O usch. Vill bara stoppa hela huvudet i ngn tunna o gå runt iklädd en sopsäck.
Alla ser så kvinnliga o vackra ut. Iallafall mina kära väninnor.
Jag har mest fula kläder. Lite av dem också. Knappt några riktigt kvinnliga iaf.
Vore ju förjäkligt om man kunde fått ngt liknande tuttar så man fick känna lite kvinnlighet också, hah. Nej men det vore ju dumt.
Sätt skägg på mig o ge mig en penis så var det fixat liksom.
SUCK.


O jag skriver definitivt inte detta för att jag är ute efter kommentarer som får mig o må bättre eller ja söta, tröstande eller så.... Kände bara för o skriva hur jag verkligen känner det ikväll.
Så jävla tråkig, om jag visste hur man kunde göra om sig på ett snyggt o passande sätt
Blä.

Men tack Linda för en trevlig vinstund ikväll iaf:)
<3<3<3
För länge sedan sist.


Kommentarer
Postat av: Linn

Även om du inte är ute efter kommentarer så tänker jag ändå säga att du är bra som du är och du är hur fin och vacker som helst. Så det så!

2009-08-21 @ 23:51:07
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0