Då var det tamejfan dags.

Shit vad tiden flyger iväg.
Tyckte nyss jag blev arbetslös o halvt klättrade på väggarna, fast när jag tänker på det känns det iofs som om jag suttit hemma i 2 år, haha.
Men faktum är att det var ca 3½ månad sedan jag fick gå. Kändes som att det var relativt nyligen jag var på intervju på skolan o väntade på besked. O när jag sedan fick mitt "Antagen" så tänkte jag, vad kul men ja det är ju evigheter kvar tills skolstart.
Nu är det dags.

Imorgon är det upprop i aulan. Och jag känner mig en aning nervös.
Tisdag drar väl själva pluggandet igång anar jag.
Hoppas att jag får bra klasskamrater.
Anar det mest kommer vara "gamlingar", hah. Men who cares.
O det är inbokat att nästa måndag ska hela klassen åka till Finnåkers kursgård för övernattning, haha...
Oj, det var säkert 8-10 år sedan jag var där o sov över med min klass. När jag gick i högtstadiet.
Men det skall ändå bli roligt.
Hoppas att detta yrke är ngt för mig nu bara.
-håller alla tummar i världen-

Dagen har varit halvslapp så som bakisdagar skall vara.
Made-mannen sov över här hos mig igår för att 1 göra mig sällskap hem 2 äntligen få se min lägenhet, har trots allt bott här i hela 6 snart 7 månader... (Ännu ett lysand exempel på hur jädrans fort tiden går.)
3 få sällskap o äta pizza.
Det var trevligt, alltid roligt o snacka skit.
Nu sitter jag här o glyser på Twin peaks ofcourse. Underbart, skall väl snart duscha o sätta mig o nörda en sväng. Men får inte bli för sent inatt minsann, nu jäklar skall dygnsrytmen tillbaka.



Mmm, give me some of that!;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Yaaay, återigen lycka till imorgon ! Det kommer att bli kalas, det är jag säker på ! KRAM !

2009-08-23 @ 22:38:23
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0