Fröjd!

En sådan otrolig fröjd...
Att få komma hem o dra på sig mjukisbrallorna:p
Vilken fröjd att tänka på att få sova, vilket dessvärre inte kommer hända inom de närmsta timmarna.
Uppdrag: Vända dygnet rätt.
Gick inte alls inatt kan jag tala om. Låg o tittade på serie, vände o vred på mig var femte sekund... O vaknade varenda timme o trodde jag försovit mig, så var icke fallet.
Men nu är den nervösa första dagen avklarad iaf. Jag har hittat 3 damer att samåka med, underbart.
Bara det gjorde att jag kom hem runt 16 idag,  istället för 17.40. Kanon.
Tycker vi fick reda på bra basinformation om klasser, lärare, material  blaha blaha, men inte så mycket mer om självaste utbildningen. Men det kommer väl nu under de kommande introduktionsveckorna anar jag.
Vi får se hur det går o verkar. Jag håller fortfarande tummarna.
Kände ingen ur min klass, vilket jag först trodde jag skulle men bra det inte blev så.
Det är säkert hyfsade typer, det märks längst vägen.

Nej nu ska jag..... Inte lägga mig o "vila" o titta på serie, nej... Det vet vi hur det slutar.
Får väl spela lite eller vafaan... Hm.
För trött för o göra ngt seriöst iaf:)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul att det gick bra, och underbart att du kan samåka! Härligt, vännen! :)

2009-08-24 @ 18:12:52
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Anonym

hoppas du trivs bra i skolan stumpan!! jag holler tummarna varge dag =)

hör av dej när du har tid med en kaffe så jag får höra hur allt har gått ;)

pussar & kramar

2009-08-25 @ 10:57:08
URL: http://elvislinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0