Flirtyflirt.

Ikväll känner jag mig fnittrig:}

Bakis-segheten har gått över, eller ja den har varit helt överkomlig idag iaf... Då tiden igår blev helt omvänd. Allt började så tidigt, så även förfesten vilken resulterade i att lilla jag minsann var klappkanon redan runt 19-20 snåret. DUKTIGT.
Men men det gick förbi o jag blev nästintill nykter(nej jag vet, inte egentligen men kändes som det iaf.) framåt 23 - 00.
Träffade mkt trevligt folk, m a o mycket gamla vänner o bekanta, det uppskattas alltid. Struntade fullständigt i alla band då det faktiskt inte ens var ngn av anledningarna jag åkte dit.
Men då det kändes lite segt att sitta där halvnykter o hungrig som ett jävla djur så tog jag, Per, Joel o 2 damer taxi hem runt midnatt.
Skönt att komma hem, o jädrans vad jag åt, haha.
Men hela händelsen var okej iaf. Kunde varit bättre, kunde varit sämre:]
Jag är sjukt nöjd över att inte ha spenderat en endaste krona igår iallafall.

Gick iväg till konsum runt 21.30 nu ikväll för o köpa cigg, o kom på mig själv med att gå runt o små le hela tiden.
Har egentligen ingen direkt anledning, för ingenting har ändrat sig o inget speciellt roligt eller överdrivet trevligt har hänt.
Jag kan bara ana att det är hela min "hittat-på-saker-i-min-egen-skalle-situation" som spökar. Haha.
Plus att vädret var perfekt. Det blåste lagom varmt med en hint av kallt i sig. Typiskt "hösten-är-påväg-väder".
Me like.
Gick o små spanade in i fönstrena på husen o lägenheterna jag gick förbi. Ser så varmt o mysigt ut. Eller ja, hos de flesta iaf:)

Tror fan jag är redo för ngn liten flirt nu, haha.
O då snackar vi ngn flirt, flirt.... Inte:
-"Hej-jag-är-skitfull-o-vill-ha-ngn-över-mig-inom-de-närmsta-timmarna-äru-på"?
O nu låter det självklart som att det är så jag håller på hela tiden o jämt, o det är det definitivt inte. Ska inte gå så långt som o säga att det aldrig hänt... Haha, det har det. Hmhm.
Men känner inte alls för sådana saker längre faktiskt. Det ger ju noll,  på både det ena o andra planet.
(Säger inte heller att det kanske aaaaaldrig kommer inträffa igen, hah....)
O jag säger inte att man måste skaffa ngn på så sätt att relationen alltid måste utvecklas till ngt djupt eller liknande... Nej, nej.
Men alkohol i kroppen är kasst när det kommer till mycket.
Känns lite konstigt att skriva om sådana här saker faktiskt, men tänkte att... Jag står för mina funderingar o tankar. O jag anar att ni alla som läser(med antagande om att det finns några få där ute som gör det.) är vuxna kvinnor och/eller män. You can handle it. O mina tankar kanske känns igen till o från t o m.

Tiden har ju kutat på så hemskt fort!
Det är liksom redan ca 7 månader sedan jag flyttade in i denna lägenhet o officiellt slutade vara sambo, fast samboskapet slutade egentligen i början av december-08, då.... Hallå, det är liksom.... Ca 9 månader sen!:o O förjäkla skönt.
Har aldrig mått så bra som nu tror jag, eller ja, inte på väldigt länge. Fast allt inte är perfekt... Men man måste ju ha ngt kvar att kämpa för:)
Man ska faktiskt passa på att vara lite tacksam... Kunde ha suttit kvar i ett ruttet förhållande, men icke.

O jag vet att jag visst "råkade" ha ett litet förhållande mellan men det var ett litet snedsteg. Jag vet det låter elakt, men inget illa menat. Det var gulligt, trevligt o roligt med en liten jobbflirt som gled lite för långt bara.
En liten "Det är inte du-det är jag"-situation, haha. Typ ngt sådant....
Men även fast det skedde så räknar jag nästan ändå som att jag varit singel i 9 månader, fast ja, officiellt 4½ månad, men det gör väl inget om man blundar en aning för vissa saker, va? Borde vara okej:p
Det jag försöker säga är att som 10-månaders singel-present skulle jag vilja unna mig själv en flirtyflirt. Haha.
Det tragiska är att.... Kandidaten är halvt som halvt redan utvald, haha... Han  har självklart ingen aning om det själv. Asch vi får se. Hihi.

I want it, for the moment iaf;)


Over and out/
Miss Loveaholic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0