Fröken Sköldpadda.

Då var monsunregnet här.
En snabb rökpaus i balkongdörren resulterade iallafall i att jag slipper duscha ikväll.
Skvätte av bara fasiken, undrar hur länge stupröret bredvid min balkong på denna kåk håller, regnet fullkomligt sprutade ur det.

Ja, antar jag var sist med att få veta, men tack vare bloggarna man följer titt som tätt så har jag förstått att Jennie o Martin äntligen blivit föräldrar. Stort grattis till det, hoppas att föräldraskapet blir allt ni önskat o mer därtill.
Återigen grattis:}

Helg, helg, helg. Skönt.
Det nuvarande vädret ger dock inget större hopp inför imorgon.
Jag är redan så otroligt osugen som man kan bli på det hela, kan inte påstå att detta hjälper särdeles mycket på den fronten.
Fick inte direkt bra med info från början o nu låter det bara jobbigt. Även om jag tycker det är kanon att man uppenbarligen slipper tälta om man drar dit. Dit = Stortorp Open Air.
Åh-hå. Typiskt mig o komma på saker o ting i sista sekunden. Fast o andra sidan är det ganska svårt, för att inte säga helt omöjligt, att förutse hur man kommer känner sig när det man väl ska göra äntligen är runt hörnet.
Får se imorgon. Hade hemskt gärna stannat lite längre/sovit i broa idag o myst med syrran, Krille o ungarna men en annan gång.
Varit helt jävla död efter skolveckan, trots att vi knappt gjort ett jota.
Insåg dock idag att jag o nästintill resten av klassen har rätt så skiljda åsikter angående alkoholintag. Hah. Det kunde man ju ana.
Men alla har rätt till sin åsikt.
Ska tydligen spela paintball mot 2orna på onsdag här i Örebro också. Känns sådär. Men några fullträffar ska jag nog fan få in.


Känns som att jag senaste dagarna suttit o hittat på saker i mitt huvud.
Hah.
Och hur kom jag på det där? Just nu? Helt konstigt, undrar om jag hittade på det för att ja, det känns närmast.
Kanske känns som ett säkert kort maybe?
Fast o andra sidan kanske jag inte hittat på, utan kanske skall försöka se det som att jag kanske... Försöker öppna en dörr? Dörren har varit öppen x antal gånger förr o jag har kvickt sparkat igen den, men denna gång är det FAKTISKT jag som funderar på att smygöppna o checka läget.
Men jag vet inte riktigt om jag vågar faktiskt. Vill inte det skall bli fel. Vore så otroligt tråkigt o dumt.
Men får se, skall undersöka saken.
Men i mitt huvud finns du iallafall. Påhittat eller ej.


För att avsluta det hela vill jag bjuda på en bild.
En bild på mig som skö
ldpadda.
Fröken Skalman, 1954.


Haha.
Mitt huvud ville knappt alls passa in i de allra flesta fejs o frisyrer. Ungefär som i verkligheten iofs men....

Fast såklart. Innan jag avslutar tänkte jag köra lite tips. 2 album som ligger på min personliga topplista nu, o flera gånger förr.
1. Masterplan - Aeronautics / Otroligt bra.
2. Pink - I'm not dead.
/ Hah, vem kunde ana? Men mycket, mycket bra. Har jag diggat sedan det dök ut på marknaden när jag praktiserade på Najz.


"So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm fucked because
I live a life of sin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0