Yaaay!

"Yaaay".
Det ordet är en av mina förnärvarande absoluta favoriter. Halvtöntigt men ändå sött som mer än väl beskriver glädjande situationer o händelser.
Så den behåller vi!
Plus mitt uttryck för minde glädjande situationer, saker o händelser.
"Eeuuuuuhhh"
Kom inte på ngt bättre sätt att "stava" det på. Tror det finns ngt som uttrycker det hela bättre, stavningsmässigt, that is. Men struntsamma, de som känner mig o umgås med mig till o från förstår nog precis vad jag menar. Iaf Linn, hah.
(Nej jag tänker inte sätta "Herrejesus" bland topp 3, haha... Det är mer ett ord som bara ploppar ut!
Blomkål däremot...Mjae, den platsar nog inte där ännu... Måste finna ett bredare område för det ordet helt enkelt.)

Tack Jennie o Linn för lite alfapet som det blev ikväll, trots att jag förlorade stort, men inte mer än väntat så...:)
Andra omgången låtsas jag som att jag var påväg o vinna. Vi hann ju aldrig färdigt men jag har en känsla av att jag var påväg att vinna!
(Vi hann väl lägga.....1 varsitt ord typ...Haha. Men man ska "lyssna" på magkänslan så... Jag vann!;p)

Nu har jag suttit o spelnördat, "dingat" en gång så nu får det vara för ikväll. Redan mycket senare läggdags än jag planerat.
Typiskt, men hey... Skitsamma.
- Det är heeeeeeelg! -sjunger ut-

O bara för att jag var så slö i skallen idag så får jag stå mitt kast imorgon o dra mig till systemet. Fast det kan vara trevligt o starta dagen med en promenad minsann:} /Iofs kommer jag nog inte hålla med mig själv om detta just imorgon , men men:p
Kul o träffa damerna imorgon också... O förhoppningsvis festa med syrran också, lääänge sedan sist känns det som. Tror jag minsann det var också? Hm:/
Fast o andra sidan kanske vi befunnit oss på samma fest för inte så länge sen, men det är ju 1 av oss 2 som däckar ihop oftast innan 22.00 så.... Man ska ha tur om man ens hinner se dig innan du sjunker ned bakom ngn soffa i nästintill flytande form, haha.
Älskar dig flytande eller ej!<3

Äntligen har jag tagit tag i att se om "Twin Peaks" för 45e gången. Underbar serie, får fortfarande gåshud av den. Hett tips. David Lynch is the man!
Linda tack för att du lånar ut serien till mig, o jag som skulle skynda mig o se den innan skolstart, ja.... Börjar på måndag
Jag är snabb värre.

Nej nu räcker det. Bäst o dyka ner i sängen innan herr J-B sparkar in ögonen på mig då sömngrus inte verkar fungera på mig...


Eeuuuuh? Hah.

Kommentarer
Postat av: Linn

Givetvis fattar jag vad du menar, och håller med!

Men du MÅSTE ha med "Herrejesus" i topp 3! Det är ju bara så.

Hoppas du får en rolig kväll! :)

2009-08-22 @ 12:42:30
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0