Bak i juletid!

Oj vad jag ser fram emot julbak.
Vet inte exakt när jag skall ta tag i det hela... Men snart!
Mina älskade, underbara syskonbarn kommer ju hit o förgyller min tillvaro så småning om...
Förslaget är den 18e, precis när jag börjar mitt grymt efterlängtade jullov på 3 veckor!<3
Men tänkte även ta tag i att baka lite julgodis ensam här hemma. Hittat en del recept som verkar vara kanon goda och relativt enkla. Kanske ta med lite till skolan? OM dem blir bra de vill säga, ho ho...



Åh, satan vad mums det vore att få peta i sig lite(läs massvis) godis. Helst en Paradisask.
-trånar-
Men nu skall jag inte tänka på sådana syndiga saker;)

Jag har fullt med planer för året 2010. Eller ja, en del större iaf!
2010 is the year!
Hö hö, så har man ju aldrig sagt om något annat år väl?! Eller?:p

Heh, ja nu är det väl iaf dags för sängen. Trycka till sig lite sömn innan klockan piper vid 06.20... Zzzzz.

GODIS!
GIVE IT TO ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0