Borde....

Just nu borde jag ligga o sova. Ska upp kl 04 inatt för vi drar mot Ullared runt 05.
Men äsch, jag kör ju inte så jag ser till o snoooza lite i bilen minsann!
Men kunde vara skönt o sova, men tji fick jag för att jag tog en sen penionärstupplur.
Så kan det gå!

Såg precis att skådespelerskan Brittany Murphy dött.
32 år, hjärtstillestånd... Vad skall man tro? Naturligt eller droger?
Who knows liksom.
Trist i vilket fall.


Och när skall det sluta?
Haha. Har precis legat o glott på "Coyote Ugly" - And I like it!
När skall jag sluta vara så överförtjust i fjantfilmer? Ho ho. Never gonna end.
Jag bara älskar vissa sorters "må-bra"-filmer. Ska gå ner mina 20 kg så jag också kan ställa mig på en bardisk i de där kläderna som iaf Bridget Moynahan har på sig.... Framför allt byxorna. Liknande de Tyra Banks har på denna bild....

Bortse från att de var otroligt(extra) lättklädda här... Det var inte poängen. Men check out the f-ing pants!
Så ohyggligt läckra!
Gotta get me some of that, när jag nått minus 20 kg, ho ho... Dvs jag kommer aldirg ha liknande byxor i mina ägor:p
:s

Och det är helt konstigt. Lovet har inte ens börjat på riktigt och jag har gått runt och varit så jävla uttråkad idag.
Hur skall detta gå?
Denna vecka blir det ju en hel del o göra. Ullared imorgon/snart idag då... Sen mamma 60 på onsdag<3, julafton tors osv osv..... Men nu känner jag att jag nog måste jobba.
Hade tänkt skippa det så långt det var möjligt, men det här går ju inte!
Fast o andra sidan så vänjer man sig ju jävligt lätt så kanske inte ska säga för mycket, hehe.
Får ju ändå paus från det i o m praktiken i 4 veckor så.
Och som vi alla vet... Cash är ruskigt bra o ha, väldigt välkommet in på kontot.
Så får bli som det blir.

Kommentarer
Postat av: Pörni

OJ jag visste inte att hon dött! :O Shit

2009-12-21 @ 06:23:45
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0