Då smäller det, då...

Jaha, då var det dags att önska alla:

GOTT NYTT ÅR!

Får hoppas kvällen blir bra, även fast det som konstaterat bara är en vanlig festkväll egentligen:)

Linn dyker över inom en relativ snar framtid, hon skulle plocka med sig lite klänningar som jag ska prova också....:o

Vi ser ju lite olika ut över kroppen så frågan är om de passar alls, men ska testa, kan ju vara kul o vara feminint o fint klädd någongång kanske?

Annars får det fan bli jeans o ngn "sötare" t-shirt, ho ho, typiskt mig:)

Men när man har bra ekonomi någongång, då ska jag införskaffa mig en garderob som innefattar allt. Då självfallet också klänningar, men då lär det inte bara vara en god ekonomi utan också en annan slags kroppsform än den man vid talande tillfälle skramlat på sig, haha.

Hmmm.

Och ett måste är ju silverglitter sprayat i håret... Eller?

Ho ho. I love it, förutom att det hamnar på kläderna överallt också. Eller ja. Överallt var ordet, överallt där man befunnit sig i minst en sekund under kvällen.

 

Aja, återigen.

Gott nytt år på er, gott folk!

Ses 2010. Fan vad tiden går fort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0