Där försvann den!

Och där försvann min harmoniska känsla jag lyckats hålla tag i i några dagar.
Nu börjar jag känna mig lite smått orolig över diverse grejjer som jag, självfallet, inte ens behöver oroa mig för.

Plus att jag känner ingen lust alls att dra till Sthlm på lördag:( Egentligen vill jag nog vara nykter.
Stanna hemma, se en bra film o ta en eller två cider bara.
((Och nej. Man behöver inte supa skallen i bitar bara för att man åker till Sthlm o lyssnar på band...))
Umgås med familjen kanske...

Det värsta är ju att även fast jag skulle känna detsamma på lördag kan jag ju knappt säga nej, för Linn och jag ska åka tillsammans. Kanonkul om jag nu inte hade fått för mig att jag inte alls har lust osv.
Iofs finns ju Made att möta upp för henne. Vill ju känna mig vuxen o kunna ta mina beslut utan att känna att jag gör saker för andras skull.
Men jag vet du skulle förstå darling, dock vet jag inte hur pass bitter du skulle bli på mig:/
Känns som jag är rätt torr o slö av mig ibland:/
Oftast nu för tiden kanske t o m?:s
Att skylla på plugg can only get you so far, så att säga.... För det är inte bara därför så mycket vet jag iaf.


Känns liksom som att jag är för trött för allt.
Jag har liksom ingen större lust till något. Iaf inte saker som har med att svira runt ute, bli fyllo nr 1 o härja att göra.
Även fast jag är rätt road av sådant o diggar att festa loss i vanliga fall.
Men när man sitter o tänker efter i detta  nu liksom...

Allt jag faktiskt vill göra är att... Umgås med familjen, baka med ungarna...
Köpa ngt mumsigt, dricka en cider o tittat på någon superhärlig "Må-bra-film" eller dylikt. Eller varför inte en bra serie?
Allr verkar ju ändå så jävla mycket bättre i deras världar så. Well... DAAH!(Nehäää?:o :)
Även fast det händer skit, klås det av de bra sakerna de är med om. Där händer det grejjer o det bli lyckliga slut... Innan personerna är 756 år gamla.
Och där är dem minsann(oftast) inte snorpackade när det sker, sådeså!:p
Det är vad jag diggar. Precis just nu.
Och det är så jag vill ha det. Precis just nu.

Kommentarer
Postat av: Pörni

Ja, men det var väll skönt då :) Det är lugnt raring! :D



Haha då har vi nog mer samma smak, jag tyckte också den bilden såg bäst ut, nästan den enda fina bakbilden faktiskt :P Lite skoj minsann!

Pöss!

2009-12-10 @ 20:25:44
URL: http://magi.devote.se
Postat av: Linn

Det är jättetråkigt att du känner så. Jag vill inte att du ska följa med för min skull, utan för att du känner att det blir kul. Känner du inte det, så blir det nog roligare för alla om du gör det du vill istället. Klart jag tycker det är trist, men jag blir inte arg. Jag lovar. Du bestämmer helt själv.

2009-12-11 @ 02:21:21
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0