Förbannade jävla.......

Snö är så vackert. Snö är så fint. Snö är så... Svenska, vackra vinterlandskap.
Men sen så är det ju den lilla saken att...
DET GÅR INTE ATT CYKLA I!


Tog cykeln på en testtur nu när jag hämtade den från Linn. Jag fick hoppa av mer än jag cyklade. Lös snö, spårigt, halt....
Glöm att jag cyklar till ett jobb som ligger 582 mil bort o utan snö tar ca 40 minuter att cykla till.

Sanslöst.
Alltid denna knäpp på näsan om att man borde tagit körkortet för braaaa länge sen.

Åh vad drygt det var att cykla hem o Linn bor inte ens långt bort.
Hoppas chefen tar det bra o inte tycker man är helt dum i huvudet, isf är det chefen själv som är det.
You try it, miss!

Oh, nu vill jag nog bara krypa till kojs. Har faktiskt lagt mig "i tid" nästan varja dag på lovet. Jättekonstigt...
Jag brukar alltid sitta uppe hur länge som helst när jag är ledig. Men idag gick jag upp i tid och har storhandlat och faktiskt inte tagit någon tuppis. Så nu är jag tröttis.
Känner mig inte riktigt på humör för något.

Nyår känns mest drygt bara.
Finns planer, men inte säker på vad jag vill.
Emma var här en sväng idag,  det var trevligt... Vi hann diskutera löst angående nyår.....
Sen bar det av till Linn där även Made o Martin infann sig. Vi diskuterade lite om nyår även vi o ingen har ngn direkt megaplan. Folk att vara med på nyår? Jo men vi vill egentligen samlas alla... Men vart? O med vilka fler?
O det är ju inte direkt jätte lång tid kvar tills dagen D så... Man lär inte hinna planera så mycket.
"Men vi tar det tills nästa år, får planera bättre då!... Då jävlar...." Ja, jo shit heller.
Alltid samma underbara framförhållning från allas inklusive min sida.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Hahahah! Jag känner igen det där med nyårsfirandet och hela paniken faktiskt. :D

och nästan lite skönt att slippa det detta år..också.

men men! däremot så skulle jag dödat för en öl med dig, och en massa skitsnack. det skulle ringa in det nya året sjukt perfekt!

hoppas du får ett sanslöst bra nyårsfirande tillsammans med goa människor trots allt.

och när du väl är därute i dimman ochf folksvamlet så : ta en öl åt mig också! <3

2009-12-31 @ 08:13:45
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha, ja så är det alltid, man säger:nästa år då ska´re bli sketastor fest. Men nej, för ingen/inga tar tag i det så sitter alla där veckan före och undrar vad som hände med superpartyt.

2009-12-31 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0