Give it to me!

Ja, jag säger då det.

Ge mig!
På en gång vore att föredra.
En man i min smak den där Robin Hood!;)
Fast bara om han ser ut som Kevin Costner just där också.
Imorgon får man spana in honom i "The bodyguard" också, en klassiker, dock inte på långa vägar i samma klass som just "Robin Hood".

Det sura i dag är att... Jag suttit o gnällt o tjatat ett tag om att jag tycker de skulle visa "Tomten är far till alla barnen"- Men inte sett ett tecken på det. Så gick den idag på tv4, o när jag upptäckte det var det 10 minuter kvar på filmhelvetet. MORR!


Har surfat runt o försökt hitta något snyggt o stilrent att sätta på sig till nyår men ja... Lite onödigt då inget direkt hinner bli levererat i tid.... Så lär bli till att panikköpa ngt inte allt för dyrt på stan.
Men när jag drog runt på nätet så såg jag denna bild... Och något måste ha gått väldigt fel i retuscheringen... Eller vad tror ni?

Iaf om man kollar på hennes ena ben.... Nu skulle det ju kunna vara så att det faktiskt hänt henne något, MEN jag tvivlar väldigt, väldigt starkt på att Ellos skulle ha en ngn med skadat ben som kjolmodell...
Vet att det är inne med att allt o alla ska vara så jävla slimmade men benet blev väl lite väl rejält?:p


Då var julen över iaf.
Har haft det trevligt i fellingsbro. Mor verkade bli nöjd över att bli bjuden på massage vid valfritt tillfälle:)
Och ungarna verkade också tycka om att vi ska på Disney on ice. Kanon:)
När de läste lappen ropade Josefin typ "Disney on ice" och Jonathan "Ja, Disneyland!"...
"Ojoj, nej Jonis. Vi ska till Karlstad, inte Florida!"
Han frågade även om jag hade fått välja mellan Disney on ice o Disneyland.
Ja, jo det fick jag ju, älskling. Jag valde som sagt Karlstad istället för Florida eller Paris. Det är mycket glamourösare.
Haha, älskade, underbara unge!<3

Själv fick jag cash, 2 ljuslyktor och en söt pappersfigur av systerdotter i julklapp:)
Tack alla, jättefina grejjer!<3

Juldagen... Igår(eller ja egentligen inte igår längre men ni fattar:) blev det utgång på Virus.
Det var trevligt, men jag lyckades bli rätt full, men äsch. Jag minns ju allt o blev inte utslängd, jag hade roligt:)
Orkar mig inte ut o umgås idag. Mått sådär kan jag väl säga, men nu börjar jag bli människa igen! Woho.
Skall strax lägga mig o glo lite på serier innan sovdags.
Måndag ska jag äntligen få komma iväg o storhandla lite käk igen.
Varit tomt här hemma ett tag nu o det är ju så jävla trist.

Aja, hoppas att ni alla har haft en trevlig, lugn och skön jul!?:)

Får avsluta med denna väldigt otäcka bild jag har ligger i min bildmapp av ngn anledning?
Ho ho. ja, god jul o godnatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0