Harmoni.

För det första...
För er som såg "Grannfejden" alldeles nyss på tv 3
.
ART-instruktörerna som var i slutet av programmet, som hjälpte dem hantera sin ilska...
Var min lärare Bosse o hans dam
. Hah, skitkul o se. Det dem lärde/visade/fick grannarna att själv inse är precis det vi håller på att lära oss själva och att lära ut, eller delvis. Ilskekontroll är bara en del utav det hela.
Vi skall ju ha alla de 30 timmarna han dillade om. Inte bara 5h som de fick.


Roligt som sagt var iaf. Go Bosse, go Bosse!

Jag sitter o känner mig jätteglad. Inte vet jag varför, eller ja skall väl inte behövas ngn anledning jämt men ändock:p
Har slagit in lite julklappar idag i lugn o ro till julmusik:D
Och jag blev jätte harmonisk av det hela... Trots att jag vet att jag säkert får jobba imorgon och jag vill inte
(Yep, jag är en sådan som får ca 20 h för-ångest så att säga, hah, hmm),
men bara att bita i det sura äpplet. As usual.

Inget speciellt planerat till veckan... Hälsa på familjen kanske, inte gjort det på snart 3 veckor..:s
Fan vad dålig jag varit på det...-skäms-
Kanske imorgon t o m? Hm, tåls o tänka på.
<3

Till helgen blir det iaf Sthlm för mig, Linn o Made.
Linn o jag dra dit lördagen, Made drar före så...
Vi skall supporta Martin o hans band "Evil Conspiracy" i Sundbyberg på The Cave Rock Club.
Mycket skoj skall det bli. Även roligt o träffa på en gammal bekant jag inte träffat på länge som får hålla i våra sovplatser o guida oss så vi inte hamnar i ngn förort under ngn bil eller hur var det nu igen, Linn?!:o
Ho ho.

Aja,. det får vara det. Strax dags för bingen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0