Hysteriskt dåligt!

Fan vad tjurig jag blir.
Planen imorgon är att jag o syrran skall till Ikea o rota runt. Så jag sitter lite innan o spanar runt för o göra en inköpslista.
Behöver lite röda grejjer typ duschdraperi, matta o sängkläder... O sedan tittade jag bara på lite lampor...
O typ ALLT som jag väljer o kollar om det finns tillgängligt i Örebro-varuhuset. NEJ.
Ex ett par gardiner... De röda fanns inte. Men de klargröna? Finns det många som hellre tar spygröna gardiner istället för klarröda? I min värld har jag svårt att se det, men kanske är så? Men som sagt. De har massvis med gröna men inga röda? Såg inte ut som att det var slut bara, det stod ju att dem inte säljs på det varuhuset. Har örebro dålig smak eller?
Och då talar jag om de normala prisklasserna, tänker inte köpa röda grejjer (OM det ens finns) för dyrare penningar. Ikea åker man ju till för att fynda!
Men det är hysteriskt mycket av det jag väljer som inte finns på detta varuhus. DÅLIGT!:(



Trevligt inflyttningsfest@ Linda igår förövrigt. Tack för det!:)
Ikväll vankas inflyttningsfest@ Pörnis... Ska nog inte dricka, iaf inte mer än 1 cider. Jag orkar inte, vill inte. Vill helst stanna hemma o glo på film men men what to do?:)

Nu ska jag fortsätta spana runt o svära. Dricka lite mer kaffe o se på True Blood!

Linn droppar väl in om en stund också så...:)

Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0