Ibland är det gött.

Idag känns det mesta bra, bra!

Och raring, om fallet är som du tror o hoppas så...
GRATTIS!<3

Är så glad för din skull, antagligen därför jag sitter o fortfarande känner mig glad.
<3<3<3


Egentligen vet jag inte riktigt vad jag skall skriva.

Sitter här med min kopp kaffe och spanar runt. I vanliga fall är det nu jag ligger och penrionärstupplurar, men är inte särdeles trött idag. Hör och häpna!
Dock är det ingen garanti för att ovannämnda inte kommer ske om en liten stund:)

Senare skall jag iaf göra de små måsten jag skjutit upp här hemma. Dvs diiisken. Fast inte så mycket kvar då jag smådiskat hit o dit. Kattlådan skall bytas, då mina små raringar inte är särdeles duktiga på att "röra om i den" själva. Så gör inte matte det från och till(med tanke på hur ofta dem är där i så JÄMT.) så blir det mycket snabbare snuskigt.
Detta faktum gör matte trött och gnällig. Och fler saker som gör mig trött och gnällig gällande mina små bebisar här hemma är den ständiga kollen jag måste ha på mina kära små blommor.
Nu har dem varit relativt snälla mot mina 3 ny införskaffade fredskallor, men julstjärnan was not so lucky...
Hann bli ofredad innan den fick slängas. det var en tragisk syn, blomman som från början var så ståtlig... Hann bli reducerad till ungefär en "stjälk", eller vad man nu säger. Från trebent till enbent på några dagar.
Den är giftig för dig kisse, och inte hjälpte det att den stod på en hylla dem "inte kommer upp på" på ngt vis var ngn där uppe o smaskade ner kvistar av stjärnan på golvet. Och med tanke på.... Veijrons kroppsform o... Ja, vikt... Tror jag inte han fick vingar o flög upp... Det är ständigt ngn annan liten varelse här hemma som är på jakt efter tuggandet. Och då jag är rätt säker på att jag själv inte går i sömnen så.....
L.U.K.A.S.!!!
MORR!

Men men jag vet ju dem har rätt hyffsade plast ormbunkar på Entré, lär fan bli sådana snart. Jag orkar inte med denna eviga kamp. Vattensprutan får arbeta övertid så att säga.

Nej snart skall jag ställa mig och göra iordning potatis, köttbullar med brunsås och lingon, det var inte igår man åt hela den kombinationen. Nu börjar kylskåpet bli tomt igen. Suck.
Men tur man har lite att göra iordning iaf:)

Imorgon är det dags sova hos föräldrarna, sötaste Josefin o alla 3or har Luciatåg så det måste man ju bara se...<3
Och snart är det jullov. Sen börjar det omtalade 2010... And I tell you again.
Då jävlar!

Och meningen med Sthlm, eller det var inte meningen det "blev som det blev" helt enkelt... Var att lite skulle stilla sig.. Men se på fan, mersmak var ordet!;)
Ajjabajja!

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Baby. <3



Så himla fint att höra att du har det bra åtminstonde.

Undrar vem du menar på i början av inlägget? :D



puss älsk.

2009-12-20 @ 10:13:17
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0