JULLOV!

SATAN...
Så förbannat skönt.
3veckors jullov hitåt då:)

Sooova uuuut. Soooovaaaa uuut!:):)
Ska dock inte tillbaka till skolan förens 8 februari. Direkt efter lovet drar praktiken igång. Och jag ska ju vara precis här i trakten, gött det. Hoppas att det är ett trevligt och bra ställe och att det ger mig mycket erfarenheter och ny kunskap!:D

Käkade en mycket god o gratis jullunch i skolan igår, proppmätt is the word.
Och idag bjöds det på rester, tack snälla, snälla skolan!:)
Roligt att lärarna bjöd till lite o skojjade med shower också.

Nu sitter jag här o längtar lite tills imorgon...
Då skall vi umgås lite. The giiirls@ Lindas. Baka o snacka skit.
Dock hade jag inte tänkt baka direkt, känner mig inte überrik direkt... Hoppas det inte gör ngt:s
Jag är mest där för sällskapet o skitsnacket. Alltid så himla trevligt!
Sen vet jag inte om jag går hem efter eller drar på julfest i en lokal, det märks.
Tänkte väl inte bli askalas denna helg... Så jag går säkert hem, men som sagt... Det märks.

Sitter o tittar på Dexter säsong 4, nu... Visste inte att jag låg så mycket efter. Blir ju så när man inte laddar ned längre:/
Men tur man kan streama iaf:)

Mycket, mycket bra serie. Ett hett tips!

Och alla julklappar är typ färdiga... Syster är kvar. Skitsvår att köpa till, men jag har en plan. Så det ska lösa sig.

Så blir det Ullared på måndag... Eller? Får se om mitt samvete släpper iväg mig;)
Sen rullar det på mot självaste jul, mor fyller 60 år på onsdag så det måste självfallet firas också!
<3<3<3

Nej, nu ska jag försöka sysselsätta mig tills alla bra filmer sätter igång på tv. Hör o höpna, idag är det faktiskt t o m några jag vill se. Självfallet går dem in i varandra då. Ho ho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0