Klappjakten!

'


Det här med julklappar...
Det är fan lite krångligt. När man antingen inte vet om personernas djupaste intressen eller kanske detaljer om intresset. Eller just vilka grejjer inom det de har, eller inte vill ha?!
Vääääldigt smidigt o fråga såhär direkt innan jul? Nej.
Känns ju som att man faktiskt inte vill avslöja vad de skall få.
O då blir det mer en chansning. Har vissa grejjer jag köpt jag vet kommer bli bra. Resten som jag är osäker på. Vill ju alla ska bli nöjda o glada. O vill inte ngn ska känna jag spenderat mindre cash o mindre energi på den.
Och för det första vill jag absolut inte att jag misslyckas o köper ngt de redan har...:s
SVÅRT!

Har iaf hämtat ut biljetter till "Disney on Ice" som jag bjuder syskonbarnen på. Hoppas att det blir en hit, men man vet aldrig.
Har suttit o skickat efter filmer/serier/skivor nyss. Även klädesplagg. Och nu är det nästan stopp. De andra, då?
De sista varelserna kvar...
Jag vet att det finns massor av tid kvar, dvs jag kommer hinna hitta massa andra saker o ångra att jag redan skickat efter till dem jag redan just skickat efter till. Ho ho.
Men rätt billiga grejjer faktiskt så då löser jag det sen om det nu(självklart)inträffar.

Saken är den att jag vill ha det "överstökat". Jag älskar att köpa julklappar till folk, men det är de åren jag verkligen får in en bullseye o ger dem perfekt passande. I år är... Fantasin slut. Så känner mig skittrist. Men vafan. Det blir som det blir.
Sen ser jag heller inget nöje i o sitta o spana in samma grejjer varje dag o kolla om dem är kvar i lager...
O bara avvakta som jag gjort i ngn vecka:p
Då tycker jag ju uppenbarligen dem är passande saker så... Jag slog till denna kväll.
Tacka vet jag internet!

Får fundera vidare imorgon. Nu måste jag in i duschen o sedan sova. Imorgon startas heeelgeeeeen!<3

Trevlig helg o hoppas det går bättre för er med fantasin o klapphandlandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0