...Hat...



Känns som att jag nästan helt ärligt kan säga det nu.
Säga det jag tänkt o känt den senaste tiden.
JAG HATAR DIG.

Du verkar ha blivit vidrig.
Sniken, bitter o vill bara jävlas.
Kan du bara låta mig vara?
Jag har gett förslag på hur vi ska lösa det med nycklar som skall hit o dit, plus övriga saker.
Säg vilket du alternativ du vill ha. Så fixar vi det. Sedan räcker det.
Sluta höra av dig o försöka trycka ner mig, när det uppenbarligen är du som mår dåligt över att ha fastnat med en jävla alkis.
Hoppas du blir alkoholist själv. Din självgoda jävla sate.
Usch, mår illa av att tänka på dig så som du beter dig.
Nu känns det så obegripligt att man levt tillsammans med dig.
Förstörde halva dagen för mig genom att inte sluta skicka sms, ska man behöva byta nummer så man slipper dig? Flytta till Afrika o stanna där. Jag lovar jag kommer o vinkar av dig o ger dig en spark i arslet så du slipper ta planet dit.


Gårdagen var iaf mycket trevlig. Damerna dök upp på fika o det snackades skit o skvallrades i några timmar, precis vad man behöver en söndagskväll!
Fick trevliga o söta inflyttningspresenter, tack ska ni ha!:D

Och i övrigt så... Haha...
"Du ska inte oroa dig så mycket", men sådan är jag:p
Men vad betyder det, då? Att det är onödigt för att it's just fine anyway;)
Eller var det mest tröstande? Hah.
Då var det dags igen. Here we go again, o allt där till.
 Duktigt Anna:p
Skit där du äter o var lycklig över det:}
Vad joooobbbiiigggtt.
Du är farlig.

Idag har jag hälsat på Frövi-Linda i hennes o Esas nya lägenhet. Mycket trevligt. Fika, mat o skitsnack:)
Synd bara att ngn idiot sms-trackade mig så man bara blev på dåligt humör.
Skönt att det är fler än jag som märker att vissa blivit dumma i huvudet, så att man inte inbillar sig:}
Det är okej att fixa det sista, släppa taget, sluta vara en idiot o bara gå vidare! Jag lovar.

Imorgon kommer damen hit istället o hälsar på i min nya lya istället. Det tycker vi om. Sällskap är bra.
Tvätta ska jag hinna med också, så man kan vara lite ren o fräsch inför helgens äventyr!:}
Hihi. Hhmmmm.
Men fan man får ju lägga ner den där fjolliga fnittrigheten, hah. Den matchar inte mitt manliga beteénde o min lika manliga röst, haha.
Saker går alltid åt helvete på ett eller annat sätt tillslut iaf så:o

Kan tiden gå lite fortare iaf.
Jag är nyfiken.



"Settle down for a moment cause your heart is beating hard
Baby you've been my lover and I told you from the start
Better no promises, and I'll do you no harm."

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, vissa vet inte riktigt när dom ska sluta.. det är trist.. =/ Synd bara att Du ska behöva vara den som tar emot skiten..

Ses nån kväll snart igen? det var mysigt o hänga där o snacka lite skit.. gärna med lite Asti nästa gång hihi..

Pusskram!

2009-02-09 @ 22:06:53
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linn

2009-02-09 @ 22:55:18
Postat av: Linn

Nej, fan vad jobbigt att det ska behöva krånglas och gnällas.

Tyckte vi hade mysigt igår och gör gärna om det oftare! =) Och finns ju här vet du. Kram.

2009-02-09 @ 23:02:40
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Linn

Nej, fan vad jobbigt att det ska behöva krånglas och gnällas.

Tyckte vi hade mysigt igår och gör gärna om det oftare! =) Och finns ju här vet du. Kram.

2009-02-09 @ 23:06:10
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0