...Jorååå...



Då var helgen strax över då.
Känns som det hunnit hända en del.
Jobba cp-timmar imorgon, så jävla dåligt... Hela veckan är kass som fan.
Blir det inte ändring så skiter jag nog i det där stället, kan lika gärna stämpla så småning om.
Kommer väl dock klättra på väggarna eller nåt men men...

Men iaf så.... Bio i fredags. Mycket, mycket trevligt. "Benjamin Buttons otroliga liv" eller vad den nu hette:}
Helt okej rulle, fast man pratade sig igenom halva...(Iofs inte så konstigt då den trots allt var 3 h lång.)
 Så blev det lite öldrickande efter.

Festande igår, mycket, mycket trevligt det med:)
Och oj säger jag bara.
Känns jättekonstigt, haha.... Vi får väl se hur allt blir nurå.
Men mysig helg iaf.
Hel go.

Hälsade på underbara Nora-Linda med familj. Lilla Valle som jag för första gången fick träffa igår, mycket, mycket trevligt!
Sååå söööööt<3
Och Linda, äntligen fick vi träffas, hoppas det blir snart igen... Fast vi vet ju hur duktiga vi är på att verkligen fixa det:(
<3<3<3

Nu sitter jag här o inväntar damerna som skall komma över på fika o se min lilla garderob jag flyttat in i.
Ska bli väldans trevligt, om dem nu droppar in dvs... Klockan tickar o inget händer:p
Vi får väl se:}

Och jag hoppas att det går att fixa lite tid i veckan så jag kan ta en liten tripp mot Kumla o hälsa på. Vore toppen!:}
Måste hinna träffa min lilla Frövi-Linda också, som numer inte bor i Frövi, utan har flyttat in o blivit sambo minsann. Ska bli urkul att få se deras lya. O hon måste ju göra detsamma. Komma hit o checka garderoben, ja:)

Tattoo-time på onsdag också. Ska bli kul. Så får vi se vad vi får till på armen. Om jag förstör mig totalt:p
Vore ju typiskt.

Vet inte alls vad jag ska säga mer.

Men jag känner mig lite... "Iiiih". Så är nog det enda sättet jag kan beskriva det på.
:D

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi kom babs!!!!

2009-02-09 @ 00:58:04
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linda K.E



det var tokfint att träffa dig med babiiii ! <3

fyfan vad jag längtat. och nu längtar jag igen.

tills nästa gång! men vi får styra det snart, så det inte blir sådär igen.



och stå på dig honi. och ruva på diamanten istället för att läsa saker från koblajjan.

du hör ju : diamant, koblajja .. koblajja, diamant?

DIAMANT såklart ! :D:D you go girl !



puss älsk. <3 :)

2009-02-10 @ 11:14:13
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0