Sådärja!

Inflyttad o nästintill klar här.Eller ja, dvs med bärandet... För här finns det massor att göra ännu... Men det är helt okej....
Känns väl inte riktigt som ett hem ännu men får väl försöka fixa det.
Bara bott här i ca...2 dagar typ.
Varit duktig o skruvat ihop bokhylla o köksbord/stolar. Bara småplock o skitkvar... Drygt.


Och jag blir så trött på dig din snikne, gnällige fan Du brydde dig inte ett skit förut, gör inte det nu heller.
Du har fått behålla det allra mesta, jag har fått punga ut massa cash så lägg ner för fan.
Känns som att jag nästan hellre skiter i att gå o hämta mina saker, än att träffa på dig.
Har lite smått o gott kvar men kan hellre köpa nytt.
Hur kan man säga att det vi köpt tillsammans ska vi dela enligt sambolagen...(Det är ju helt sant!) Men när det kommer till saker VI fått i inflyttningspresent av ex. hans mor&far... Det går automatiskt över till honom?
Har VI fått det så går det ju under sambolagen det också....
Så han skulle ha allt som vi fått av hans päron och sedan ska han även ha hälften av det som är kvar?
Glöm det. Har lämnat det allra mesta av the basic stuff o även de flesta möbler så vad fan gnäller du för?
Jag fick ta köksbordet... Och då tog jag det. Sedan fick det inte plats då sålde jag det. Borde få göra vad jag vill när jag fått ta det.
Åh, orka! Vad glad att du "kan" flytta hem igen då jag dragit...

Haha, och detta skall man kanske försöka sig på igen i framtiden? Dvs... Flytta ihop med någon? Åh herregud. Usch.
När dem blir som förbytta från den man kände dem som förut...
Klart man blir annorlunda mot varandra när man gör slut men come on!
Vill bara att hela den familjen ska glömma mig. Det har varit trevligt att känna er men nu räcker det.
Varför lät man det gå såå långt? Flytta ihop var väl nästan "oundvikligt" det skulle hunnit ske ändå, men vi passade ju inte ihop och man såg tecknena bra mycket tidigare... Aja, gjort är gjort.

Jag ska bevara er i ett minne långt, långt bak i huvudet.
Vill mot nya mål nu. Mot ett nytt liv. Utan tjaffs o skit.
Du kan helst bara låta mig vaaaara, tack.

Kan tiden bara vandra lite framåt så man kommer förbi denna tråkiga jävla period i livet. Usch mår illa av tanken.

Helgen var överdramatisk den med, eller ja iaf fredagen...
Men det är inget att älta över men jag orkar bara inte med sådan skit.
Alkohol är ju skiiitbra. Hah, värdelöst:p

Men var en bra dag igår iaf!
Blev jätteglad över att höra det där.
Hoppas bara du tänker som jag;D
Du får mig fnittrig.
Och tro mig, det behövs just nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fnitter fnitter? =) hihi

Bjud på fika bah!

2009-02-04 @ 00:00:20
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linda

http://www.alden.se/Sambolagen.htm



Hittade mkt intressant på sidan!

om HAN hade fått en gåva utav någon annan än dig, och bara han fått den, så är det hans att behålla.

Men får NI något IHOP av någon annan, ska det delas, eller den andra köpa ut den första.

ALLT ni har samlat på er under er tid ihop sa delas eller köpas ut av varann.

Jag kan skriva ut allt till en bok åt han! :P hehe

2009-02-04 @ 00:13:34
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linda Karlsson E.



Låter som du är alldeles på rätt väg.

Strunta i det gamla.

"Man ska inte blicka tillbaks till det gamla - det finns ingen framtid i det" som en vis man sa.

jag står vid din sida. always. <3



schysst att äntligen få ses också ! tjoho.

i've missed you soo much ! : :

2009-02-06 @ 17:25:43
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0