Fnitter.


Ikväll är jag... Fnittrig:}
Trots att det allra mesta är skit.
Eller ja, jo det är det tamejfan.
Jobb, pengar, nuvarande "situationen" o fan vet allt...
Men jag är ändå en aning fnittrig:)

Har så mycket att ta tag i på måndag.
Usch, jobbigt att bara tänka tanken. Men, men.. Välkommen till vuxenlivet lilla gumman.
Usch, fan för o vara vuxen, fast det har iofs sina små fördelar;)

Men jag har kommit en sådan lång väg, låt mig inte halka tillbaka nu:/
Jag har varit med om tillräckligt nuuu.
(Nej är inte ett dugg synd om mig, men nu räcker det iaf.)

Men kan inte göra något åt något förns på måndag så varför inte unna sig lite fnittrighet?;p
Jag vet inte ens vad jag kan lösa/fixa men jag ska fixa till det på bästa sätt iaf.
I've done it before.

Igår var det Mitt andra som gällde, Anna skulle ju ta det lugnt... Bjöd hit Linda o Lindström.
(Som förövrigt var otroligt snäll o körde oss, och erbjöd o köra hem mig o allt, tack snälla.:)
Dock så var man ju jääääääättelugn efter en vinare o några cider:s
Så efterfest lät som en toppen idé, hah, hm.
Gör ingenting, jag hade roligt... Långt in på denna dag även:D

Kvällens planer var egentligen Mitt andra, men nääää... Fick bli lite födelsedagsfest i Nora, men otroligt trötta jag, är redan hemma i Örebro o klockan slår strax 00.00, hah. Typiskt.
Jag ska fortsätta vara lite fnittrig o slå på en film tror jag bestämt.
O hoppas att jag få "bo ensam" här resten av helgen:}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0