Horisontalt läge&alvedon.

ÅÅååååhhh.
Så jävla krasslig igår o idag:(
Och såklart har man tragiskt nog inte råd o vara hemma från jobbet... Lär bli folk som sjukanmäler sig för att jag smittat ned dem kan jag ana:s
Haha, aja, mer tid åt mig!:D

Tack Lennart för alvedonen iaf!
Tänkte skita i dem från början, men kroppen har värkt sååå förbannat så fick lov o ta dem o hade jag inte gjort det hade jag nog inte överlevt dagen...:s
Och snacka träningsvärk i magen efter allt hostande, huva!
Aja, är inte direkt synd om mig:} Bara jävligt irriterande, hatar att gå runt o vara halvsjuk...

Linda däremot, jag beklagar att du förlorat jobbet:(
Skittrist, när det äntligen vänt o pengarna börjat rulla in.
Pressen att ha två löner o sedan blir det bara en. Igen. I've been there.
Hoppas att det vänder snart igen!
<3

Snart helg och planerna är... Ett enda virrvarr.
Festa lär jag väl göra ngn dag anar jag.
Vet inte varför det känns som att jag faller av jorden om jag inte partajjar minst en gång per helg.
Naturligt singel-syndrom I guess. Går nog över.
Hindersmässan en sväng på lördag? Eller en sväng imorgon då jag ändå inte jobbar förns 16.00.
Får lägenhetsnycklarna lördag-kväll... Börja slänga över lite små saker kanske...
Syrran kanske skulle komma in en sväng också...
Söndag blir bara en massa flytt och Ikea-handlande...
Men alla planer tills söndag är som jag sa, ett enda virrvarr.
Inte varit nere i förrådet knappt.... Borde väl ta det lördag antar jag... Det får hinnas med.

Mustasch-spelningen får jag nog banga lördag kväll då jag vill vara en aning fräsch i skallen när allt skall tas tag i:/
Men fröken Linn, jag umgås mer än gärna på något sätt på lördag, vore guld!:D

Om bara denna halv sjukdom kunde gå över... Så vore jag jävligt nöjd.
Får bli att däcka av i sängen i denna underbara feber-yra strax.
Mina planer på att tvätta imorgon 07-12?  Mjaaaaa, kanske inte:D

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson E.

hey babe !



det pratades om att ni kanske kunde dyka upp i helgen nu ?

det vore sweet! om du kan och så. fredag, lördag kanske ? (:

i'll cheer you up ! <3

2009-01-29 @ 09:10:02
URL: http://cummis.blogg.s
Postat av: Linda

Oh, jag hoppas vi kan ses en sväng lördag kväll.. Jag ska till västerås på dagen, vet inte när vi komemr hem, men jag hoppas kvällen blir ledig för en dejt med er.. behövert!

=(

Kramar!

2009-01-29 @ 09:40:47
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0