Jävla, jävla, jävla....

Såååå...
Då hade helgen gått o jag har hunnit fixa lite med håret, myst, festat, hälsat på i Fellingsbro osv osv...
Sov borta i broa över natten tills idag. Självklart ringde dem om att jag skulle jobba, men icke. Lite annat lär man få hinna med som man planerat.
Var trevligt iallafall:)
Dock fick jag höra att "några kompisar" till min systerdotter Josefin, hade strukit omkring utanför deras lägenhet och sedan petat in en liten skriven lapp i brevinkastet.
Och på lappen som självklart var till Josefin stod det:
-"Jävla hora, du är ful, jävla neger"... Något sådant.

Och jag blir såååå förbannad.
Hade ungarna varit i närheten av mig så hade jag fan spottat dem i ansiktet precis innan jag gett dem ca 800 välförtjänta smällar var på deras små äckliga rumpor!
Och jag vet, jag vet... "Kids will be kids!" Det spelar ingen som helst roll.
Usch!
Josefin blev självklart ledsen sa Maria.
Jag pratade med henne senare o hon sa att hon inte var ledsen, lite ledsen var hon nog ändå... Men hon förstod nog inte hela betydelsen i orden. Jävla tur det.
Och kanske bara var ett ryck dem fick, men och?
Man gör inte så! Och att dem känner till sådana jävla ord? Dem är inte ens 9 år gamla!

Det gör så otroligt ont att tänka på att dem skrivit så till min underbara gullunge till systerdotter:'(
Man får ju nästan tårar i ögonen när man tänker på det... En annan har varit med om mycket skit i skolan, I'll live...
Men vill inte ens tänka tanken att Josefin skulle behöva uppleva sådant också:(
Visst detta var ju "bara" en grej men ändå. Usch.

Fick höra att dem bad om förlåtelse till min lilla raring idag... Men det gjorde dem ju inte för att dem fått varsin utskällning hemma, då? Tror knappast dem hade gjort det annars.
Och det är vidrigt.

Älskar, älskar, älskar dig Josefin. Du är så snäll, så go och helt underbar. Glöm aldrig det!<3<3<3
((Älskar min underbara Jonathan också, självklart!<3<3<3)


Och det närmar sig med stormsteg!
På lördagkväll får jag nycklarna om jag vill och är hemma...
Så jag kan börja bära över lite lådor innan min flytthjälp dyker upp på söndag. Sköööööönt.
Men jävlar i havet vad mycket jag vill köpa. Och behöver köpa.
-slår huvudet i tangentbordet-

((Om helgen bara kommer så ska jag förhoppningsvis klara att skriva om ngt annat än min jäkla flytt i bloggen, hehe..))

O Linda!
Netonnet skulle jag behöva till också, meningen är förstås att du ska ge mig megarabatt, det hoppas jag att du förstår?!:p
Hah, jag anar även att du inte kan det... Vilket är tråkigt som fan...
Vad har man vänner till annars?:p Haha.
Men det löser sig:D

Men hörrni! Damer från alla håll o kanter, fika, fika, fika hos mig ngn dag efter nästa helg hoppas jag:}
Så ni får se min... "garderob" jag ska bo i:p

Anar att det är jag som kommer ha problem med att ha tid förstås, då för att jag jobbar totala cp-tider:(
Och det gör säkerligen även Linda...Hm.

Även hindersmässan till veckan/helgen. Kul att vandra omkring lite där minsann!
Tror lördagen blir min "vandra-omkring-dag", skönt o vara helt ledig så man kan ta det lilla lugna.

Mjaaa, dags att sova nu då.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh jag blir så arg när jag läser det (om din systerdotter).. när min systerson var liten (han är 19 nu, hehe) så vart han mobbad i skolan o slagen med bandyklubbor.. så jag beslöt mig för att ta praktik där och efter de så vågade ingen röra honom, hahahah!!

Och i helgen.. ska försöka klämma in en titta på din skokartong hoppas jag!

Pusskramar!!

2009-01-27 @ 09:45:17
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0