Patetiska Människor.

Gud jag är sååå trött på patetiska o självsnyftande människor.
Kanske låter elakt att säga så nu när det bla handlar om ngn nära men för fan...
Någongång är det dags att bete sig liiiite vuxet.

Blir bara sååå trött när folk ständigt tycker sååå förbannat jävla synd om sig själva.
Ja, det är verkligen hemskt, men alla har vi något som inte är bra.
Blir det bättre att förstöra en hel kväll pga det? Blir det bättre att älta det jämt?
Ja, jag är medveten om att jag personligen är jäääävligt duktig på att älta o gnälla själv.
Men jag ska inte vara liiika mycket drama-queen, och det är så irriterande.
Get over yourself, snälla.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta o jag kommer alltid finnas där, vad som än händer...
Men det skulle kunna vara mindre jobbigt att finnas där... Skärpning nu.
Det finns mer saker i världen än dig o ditt liv.
Som sagt jag älskar dig. Du är underbar men... Ja. Kom igen nu!

Och till det andra... För fan, lägg ner skitsnacket vad fan vill du?
Försöker vara trevlig, du har inte betett dig moget för fem öre förr, aldrig varit trevligt mot mig...
Vad fan försöker du med nu, då?
Inse faktum. Sluta vara så förbannat patetisk.
Move ooooooooon.
Och det är fan inte mitt fel att saker o ting blivit som dem blivit så försök inte ösa skit över mig, för jag är heeeelt säker på att det är dit du skall komma.
Eller försöka fylla mig med dålig samvete. Och jag har inget gjort.
O gör jag det så... Kan ju du skita i det. jag har inget med dig att göra, o du, detsamma gäller dig.
Låt mig vaaaaaaaraaaaaa.
-morrar-

Vad är det med folk?
Jag försöker sakta men säkert... Bli självständig.
Riiiiktigt självständig. Och aaaabsolut, jag har många dåliga stunder jag med... Gnäller o ältar o fan vet allt.
Däremot försöker jag hålla mig ifrån gränsen till Patetisk.
Tro mig jag har varit o hoppat på båda sidorna, jag vet hur det är.
Och jag har försökt se mig själv ur andras ögon och... Det är inte en rolig syn när man är på andra sidan o stryker.
Så svårt att inse är det väl ändå inte?

Skärp till er! Sköt er själva, väx upp o sluta upp o fjolla så förbannat!

Såååå då var det sagt också, i ena fallet här uppe lät det elakt men det är inte menat att vara så förbannat elakt men jag vet inte hur jag ska uttrycka det då jag blev så irriterad över en händelse som, låt oss säga, har inträffat x antal ggr förr.
Och jag är säker på att det kommer hända igen.

Den andra grejjen har iofs också inträffat förr, men där kan jag vara elak för... I really don't like you.


Men i övrigt var nyår relativt trevligt faktiskt.

Trevligt folk o bra stämning.
Tack för festen Johan!

Och idag har jag varit ett bra barnbarn o varit o hälsat på min lilla farmor o hennes griniga gubbe.
Fan vad stelt det ska behöva vara ibland då.
Eller stelt o stelt... Men varför ska jag behöva hålla hela konversationen flytande? Haha.
Dem är glada så länge dem får titta utför balkongfönstret o undra om vädret ska hålla i sig:p
Jag fick sitta o babbla på om mig själv, haha. Vad ska man annars prata om?
Jaa, kan vara roligt att få prata om sig själv ibland men inte när man är tvungen, hah.
Missar dock middag med familjen ikväll:(
Alla är typ där utom jag... Tråkigt.
Men jag jobbar ju fan imorgon o måste vara här så jag kan ta mig dit.
Blir bara krångligt att fixa sig ut till skogen o tillbaka i tid.
Suck.

Så min trevliga lilla middag idag lär väl bestå av falukorv o spaghetti, jippie....
Hm.
Däcka av i horisontalt läge o kanske inte röra sig mer idag? Skön tanke.
Har väl ingen rolig film dock:(

Aja, Gott nytt år återigen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh lille vän, vilka ska vi spöa? =P hihi

hur länge jobbar du imorrn? Linn funderade på en titt över hos mig, och du e väl alltid sugen på kaffa hos mig? =)

Jag skriver ett sms till dig och hör efter!

Pusskram<3

2009-01-01 @ 23:48:28
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

hörru, fick du mitt sms om näst nästa lördag, den 17'e? Då ses vi fyra tjejer hemma hos mig på mat och sprit!! Bra kram!

2009-01-03 @ 10:46:44
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda



oh. vem handlar inlägget om ? :s

fasen man blir ju skrämd här hemma.



hoppas allt är fint med dig.

i miss, i miss ! LOADS of miss.

<3

2009-01-14 @ 13:44:04
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0