Skiiiiitdaaaaag.

Joru så kan det vara.
Fan vilken  dag.
Egentligen inte hänt så mycket men ändå.

Var på jobbintervju igår och det gick skitbra, verkligen skitbra.
Handlade om ett till "extra"-jobb så att säga. Så man kunde splitta upp veckan på två ställen.
Dessutom sjukt mycket bättre timlön... Dem ringde min nuvarande chef iom referenser osv, och det gick kanon...
MEN...
(Och ja, ett Men skall alltid finnas där uppenbarligen.)
...så kom dem på att deras policy är att inte anställa någon som jobbar för ett konkurerande bemanningsföretag.
Det hade hon inte kollat upp innan. Tack ska du ha:/
Fast ändå bra jag gjorde intervjun då det kan vara bra i framtiden.
Men jag ville veeeerkligen, veeeerkligen ha jobbet.
Vet att jag skulle fått det, för jag har de rätta kunskaperna o erfarenhet av liknande grejjer. ((För engångs skull!))
Dagtid nästan jämt...Hur guld är inte det?
Verkade skitkul o så jävla skönt att inte bara jobba på varudepån, börjar bli så förbannat, snuskigt trött på rövslickarna i gänget.
Jävla idioter.
Dem ska man behöva se massor i framtiden med tydligen. -spyr-
Aja, men har iaf jobb... Då &då, haha...Hmmm.

Bara att se framåt. Snart flytt och allt. Roligt det iaf.

Men förvövrigt denna dag så... När jag kom hem från jobbet cyklade jag iväg mot Ica Maxi för o köpa härfärger o diverse...
Slutade med att jag handlat för ca 800:- och fick cykla hem med skiten också.
På iiiiiiis.
Det gjorde ont. Och jag hatar is.
Det var såhär det var att inte ha sambo med bil, just ja!
Haha.
Men är man envis så är man.
Kom iaf hem utan att ha ramlat en enda gång! Dock har jag fortfarande röda märken efter väskremmarna:(
Men det är väl det minst problemet.

Så nu sitter man här.
Ska fan ta det lugnt ikväll, o ägna kvällen åt att färga håret o tydligen vänta på att en viss liten fyllekaja ska ramla in här efter krogens stägning:}
Aja, jag får ta min utekväll imorgon....
Och då ska jag fan ha det roooooligt.
Som alltid:D

Jag som funderade på att gå ut o gå o vara hurtig imorgon, men får jag väl ta på söndag om jag orkar, då:p
Kanske hälsa på i lilla Fellingsbro också, är ju trots allt ledig på måndag så varför inte.

Men gaah vad förbannad jag varit idag.
Dagen har gått snabbt men ändå känts så förbaskat seg.
Kan inte beskriva hur skönt det är att det är helg o löningsdag. Så alla räkningar är betalda, skööönt.
 Månadens sparpengarna undanstoppade o bara en liiten samling med cash kvar:s
Hah, värdelöst.

Är sååå sugen på cider just nu, ligger några goingar i kylen o väntar men ajjabajja, dem ska vi allt ha imorgon...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0