The show.


Hade tänkt jag skulle sitta här o vara lite tragisk som vanligt.
ξ
Helgen har varit helt okej.
Förfest här i fredags, sedan utgång...
Tjejkväll igår och det var mycket, mycket trevligt! Tack tjejer! <3
Inte skrattat så mycket på länge.
Ursäkta om jag var så jävla slapp. Helt sjukt trött, bakis o förstörd typ... Men jag hade det guld.
Alltid trevligt att träffas o snacka skit.
Dock kan jag inte släppa känslan att jag är nog ensam av oss fyra att vara så jävla lost.
Kan känna en aning avund.
Känns som att ni är så..."Trygga".
 Trygga i livet, läget... Och det är sannerligen guld, jag är glad för er om det är så.
Själv känner jag mig så... Vilsen. Stundtals tror jag mig vara mindre vilsen, men ja, jag vet inte.
Uttråkad av så mycket. Undrar vad meningen är.

Och till något annat.
Dig.
Dig är jag så besviken på. Tror inte jag tänker höra av mig mer till dig.
Jag vill egentligen skicka ett sms så du får veta.
Veta att jag är så besviken på dig, nästan besviken så det gör lite ont.
Ena stunden känns det som att jag inte bryr mig, andra stunden talar om för mig att "klart du bryr dig".
Du borde fått höra det här.
Ditt fega lilla kräk.
I am so fucking through with you.

Vill flytta. Och slippa dig. Så förstår alla vem det handlar om också.

Och nej, de flesta kommer säkert tro att...
- "Åh, nej, hon är så arg på honom. Hon vill väl egentligen ha tillbaka honom. Vad synd, det kommer ju inte hända."
Så är det inte. Jag vill gå vidare mot nya mål o äventyr.
Trust me I am already gone.
Det jag vill ha är lite ärlighet.
Snacka för fan inte om att vara "vänner" när du inte kan bete dig som en.

Och i övrigt så... Ja, jag finner inga ord till schizo-varningen jag ser framför mig.
Mitt beteénde. Mitt tankesätt.
Snabba svängar, lilla gumman. Lugna ner dig för helvete.
Jag är så rastlös i själen, rastlös i mitt lilla hjärta.
En vindpust i ändrad riktning... Och återigen- I'm already gone.
Anna i ett nötskal.
Bara hoppas att folk slipper bli mer drabbade än dem behöver.
It's just me.

Plus att jag... Jag praktiskt taget ber om folks åsikter, men jag vill ändå inte höra.
Blir ändå bara tvärtemot vad jag vill höra, och man hör så mycket annat man inte vill höra.
Dags att kanske skita i vad folk säger?
Helt gå min egen väg.

Klart jag inte går helt på vad folk säger, men jag får mig funderare all the time typ.
Och det är skitjobbigt.
Har nog mycket att göra med att jag redan har tvåtusensjuttiofyra grejjer i skallen.
Ännu mer konstigt gör det jobbigt.
Jobbigt.

Har haft sällskap hela helgen. På ett eller annat sätt hela vägen igenom helgen, första gången jag är ensam är nu på kvällskvisten...
Och det känns.. Ensamt.
Det jag behöver är ju just att faktiskt vara ensam.
Men är uttråkad. Mycket uttråkad.

Jag saknar er.
Vänner. Familj.
Någon som kan få min hjärna att inte fundera på allt som bara måste fixas, eller tas tag i hela jävla, förbannade tiden.
Någon som kan få tiden att gå fortare fram tills dess att jag får min egen lya.

Har redan varit så duktig. Redan fixat det mesta som har med flytten att göra. Bara att "ta tag" i allt när det blir dags.
Nu vill jag inte fundera mer på det.
Nu vill jag bara ha "tidsfördriv".


Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the score
On and on, does anybody know what we are looking for...
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on,
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on.
Whatever happens, Ill leave it all to chance
Another heartache, another failed romance
On and on, does anybody know what we are living for?
I guess Im learning, I must be warmer now
Ill soon be turning, round the corner now
Outside the dawn is breaking
But inside in the dark Im aching to be free
The show must go on
The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on
My soul is painted like the wings of butterflies
Fairytales of yesterday will grow but never die
I can fly - my friends
The show must go on
The show must go on
Ill face it with a grin
Im never giving in
On - with the show -
Ill top the bill, Ill overkill
I have to find the will to carry on
On with the -
On with the show -
The show must go on...

Kommentarer
Postat av: Linda



JAG TÄNKER PÅ DIG HJÄRTAT.



Vi hör samman och jag måste fasen få min dos av Anna.

Jag styr det här utan Emma eller Linda snart!



<3 puss älsk.

2009-01-19 @ 22:02:50
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: Linda

Linn kom o hämtade mig halv 21 utanför mitt jobb igår, när Johaninte kunde, o ja hade vrålåbgest över att gå genom skogsbiten till bussen =/

2009-01-20 @ 07:22:44
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linda

tack själv, det var emga mys!

Snar igen I tyck!

2009-01-20 @ 23:45:06
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0