.Jao.

Jaaaahaaaa, ja...
Fan vad jag skriver här ofta då...Känns det som, men men...:}

Bara en satans jävla jobb dag kvar då, sedan är det helg.
Tänkte jag skulle ta segis-fredagen till att öva upp mig på att köra skjutstativen, den läääskiga trucken.
Var på jobbintervju idag innan jobbet... O ja, lät som dem ville jag skulle kunna den. Bra.
Och bra kan jag den... Absolut inte, hah:s
Den är läskig:(

Skickade en ansökan o en kvart efteråt ringde dem, trevligt, trevligt... Blir alltid lika glad när dem verkar tycka man har bra grejjer i bagaget.
Men blir säkert någe skit med detta också.
Precis som förra. O detta är också "extra-jobb" så...
Men vill så gärna dela upp.

Aja, min nuvarande chef är väl inte så nöjd med att dem ringer henne o frågar hur jag sköter mig... Men hon vet hur läget är, har redan förklarat så tänker inte skämmas. Kan dem inte ge mig heltid/fulla timmar då måste jag söka mig vidare. That's it.

I övrigt är det så jävla oplanerat, allt i helgen!
Ut imorgon o dricka lite?
Eller vänta tills lördag o ta det lugnt o dricka lite?
Ta det lugnt båda dagrna o ta någon cider hit o dit?
Träffa ngn/några kompisar?
Vet inte ens vilka som kan eller när... Om alls?
Aja... Det märks väl.

Rota i förrådet o börja packa all småskit måste jag iaf.
Men det hinner man med under dagarna... Men tills söndag vill jag att allt ska vara i lådor osv.
Så slipper det ta tid med att man packar under tiden osv, för lite sådant lär det bli ändå.


Och kan jag för fan hinna bli frisk tills dess.. Come on!
Känner mig såå jävla elak. Lennart mådde ju dåligt idag på jobbet, o Rasmus håller på o bli sjuk... Och det är nog mitt fel:/
Jag borde inte varit på jobbet dessa tre senaste dagar, men vad ska man göra om man verkligen inte har råd o skippa arbetet?:(
Förlåååååt. Mina äckelbakterier som vandrat:/
Äckligt att dem hoppar runt så:s

Tills nästa lördag tänkte jag min nya lägenhet skulle se hyffsat trevlig ut så man kan bjuda över lite folk så man kan fördricka lite o fira min egna lilla lya, hihi.
Yaaaay.
Come on people!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0