Beslutsångest del 2.

"Jaaaaaaaa!"
- Ropar alla entusiastiskt, nu var det dags för ytterligare babbel om samma jädrans ämne.

Regnet har öst ner.
O det stämmer visst att. . .When it rains, it surely pours. Det gäller det mesta.
Här sitter jag o har massa färg i skallen o har precis målat naglarna. Köpte äntligen hårfärg o nagellack idag.
Skönt o småpyssla. Känns som tusen år sedan jag färgat håret.
Varit iväg o handlat med mor, far o bror. Trevligt, trevligt<3
Även mött upp Linn en sväng på stan. Vi inhandlade biljetter till "Stortorp Open Air" eller va fasiken hette det nu igen? Haha. Orkar inte snoka reda på biljetterna i plånboken.
Inte mycket biljetter hade blivit sålda så... Vi lär väl sitta en skara tältande hårdrockare ute på ngn åker med fotboll, o live band eller vad dagarna nu innehåller:} Men det ska bli trevligt.
Sedan inhandlade jag en bh som iaf satt... Sådär, haha. Det var rea o den duger:p
(Det är så jag måste börja tänka nu!)

Idag har jag helt plötsligt kommit fram till att jag INTE flyttar.
Tror jag skulle må dåligt av att inte ens försöka bo kvar här medans jag pluggar. Kan ju ge det en chans, right?
Vet jag kommer leva snålt så in i helvete, t o m en tjejpolare som själv är student tappade hakan när jag sa hur lite jag får kvar efter alla räkningar, haha. Aja. Men jag har fan en toppen lya. En etta, bra läge, bra utrymme o balkong. Det är kanon.
O jag trivs faktiskt som fan här i lägenheten. Så är det bara.
MEN jag hinner säkert ångra mig miljoner gånger till. Sådan är jag. O jag är ledsen för att ni ska behöva lyssna på det hela. Hah, men ja inget tvång att läsa fast jag blir glad om ni hjälper o knuffar mig i "rätt" riktning ibland!:D
Nu är det svårt för er o veta hur det känns för mig o allt, men hur skulle ni göra?
Leva bra ekonomiskt ute i "ingenstans" eller mindre bra ekonomiskt bland vänner o där saker sker?
Dock hade jag sett fram emot att få bo nära familjen igen, men hey jag kommer ju vara i hålan varje dag o kommer hälsa på dem mycket oftare!:}
Jag har iaf ett mål med det hela.
 Kommer förhoppningsvis sommarjobb, kanske ngt extra jobb osv som gör att man klarar det galant. Bloggen får visa, haha. Ni får iaf se till heja på mig när ni går förbi mig på gatan. På gatan där jag sitter o skramlar med ett enstaka mynt i en pappersmugg:s
Woohoo, det vore en syn det:/
Men ville bara meddela att andra sidan av hjärnan har talat idag.
När skall dem talas vid o komma överens om saker? Så slipper jag ha det såhär.

Och så blir jag en aning fundersam. Vet det var ett dåligt beslut jag tog i helgen, hah. Men måste du påminna mig?
Don't get any ideas!

Nu ser jag fram emot lördag o vinande med Linn!
Inga direkta planer men ngt hittar vi alltid på:]
Om inte annat så har vi ju bra sällskap o säkert massor av skvaller!:]

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker du gör helt rätt i att stanna i Örebro. Nej, inte bara för min skull för att jag skulle sakna dig som fan, utan för att det verkar som att det blev rätt beslut ändå. Att försöka övertala sig själv funkar inte, jag lovar. Du skulle inte må bra av att komma på att du tog fel beslut när du sitter i lägenheten i F-bro.

Som sagt: Ge det en chans! Det går alltid fler tåg om det skiter sig!

2009-07-30 @ 23:34:27
URL: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0