Ding Dong.

Det sticker fortfarande i näsan efter den otroligt överprafymerade herrn som gick förbi mig på stan tidigare denna dag.
Hur svårt kan det vara att INTE dränka sig i skiten?
Vet själv att man lätt kan råka skvätta på sig lite för mycket, men karlarnas parfym har en tendens av att faktiskt lukta lite starkare.... Då kanske man inte behöver bada i det?
Ojoj.

När jag kom hem hörde jag ett lite... Vad ska vi kalla det? Fräsande ljud? Lät lite som att ngn granne duschade fast det lät så mycket närmare så jag sprang runt i lägenheten  o försökte hitta källan tills jag insåg att... Allt berodde på att min mp3 var igång o hörlurarna låg på min axel.
Jag sprang alltså runt o jagade min egen svans dvs.
Sedan skulle jag steka lite ägg o skulle hämta oljan i kylskåpet, jag har aaaaldrig oljan i kylskåpet varför rotade jag där?
Slutade med att när jag hällde "vätskan" i stekpannan tänkte jag "Faan vad löst det var o mycket det blev!" -
Tills jag kom på att det var funlight jag hade hällt i stekpannan.
Hallå? Haha.
Färgen är ju iofs liknande så får skylla på det.
Men vadan denna förvirrning?

Nu ska jag fiffla lite med kattlådan, ge kissarna massa käk o nytt vatten. Skall alldeles snart dra mig mot Fellingsbro... Kolla lite stuff o hälsa på familjen. Trevligt, trevligt!:]

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, det är inte lätt när man inte vet vad man gör! Och jag känner igen mig alltför väl...!

2009-07-27 @ 21:54:23
URL: http://linnlimpan.blogspot.com
Postat av: Li

Haha! Jag tror du blev förgiftad av farbrorns parfym. Det satte sig kanske på några särskilda hjärnceller och orsakade någon typ av rubbning. Fun Light liksom :)

2009-07-28 @ 23:18:38
URL: http://www.lisvardagsmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0