Fan lägg ner.

Helt otroligt, jag hade som vanligt suttit o knåpat ihop ett abracadabra långt blogg inlägg.
O jag bara deletade det direkt då jag publicerat det. Så jävla tråkig skit jag skriver om JÄMT.
Samma jävla hackiga skiva som bara hoppar på i hopp om att bara få upprepa sig gång efter gång.
Jag kan säga att det är ju förjävla svårt....
( Jag är helt övertygad om att de flesta av er redan förstår hur jobbigt det är i skallen när man blockeras av ett problem som bara surrar runt, runt, runt. Gäller oftast ekonomi-bristen på- mer än ngt annat. Möjligen kärlekslivet då.)
...att släppa det som surrar i skallen o försöka skriva bra o trevliga saker. Men tog iaf bort det andra inlägget för att det var bara en jävla massa gnäll as usual, o jag anar ingen har ngt att säga emot det faktumet, haha.

Tack Linda o Linn för turen till Ikea!
Och tack för att din besatthet av Chicken Alfredo säkerligen  tvingade dig till o bjuda mig på lunch idag, Linn!
Tack vännen, mycket snällt o gott!
<3

Jag vill även passa på att tacka min absolut underbara familj.

Finns ingen av er som inte ställer upp.
Finns ingen av er som inte vill lyssna.
Finns ingen av er som inte är där.
Ni är det absolut bästa.
Jag älskar er.
O finns alltid här för er.
Jag hoppas att jag är en bra dotter, ett bra barnbarn o en bra syster o en bra... Ja, vafan allt där till.
Anar att jag inte alltid är så bra som jag borde o kan vara.
Men ni ska veta jag försöker.
<3<3<3
Utan er vore jag ingenting.

Igår gjorde jag inget särskilt, var mest bara hemma men ändå hann jag känna raseri, sorg, glädje o likgiltighet.
Länge sedan jag kände så mycket.
Ja, man kan konstatera att man lever, om inte annat känner man det.
Förlåt mamma o pappa om ni blev oroliga för att jag var lite ledsen över allt:(
Men trots gårdagen så kan jag inte annat än känna mig ganska okej o glad idag... Visst jag känner ångest över vissa beslut som skall fattas i nästa vecka, men jag fixar det. Jag kommer att göra det bästa av det hela.
Det VETTIGASTE.
Ta det vuxna beslutet, jag litar på mig själv.
Men jag är så glad för att det finns folk som ständigt är där för mig. Vänner som familj. Tack, tack, tack.
Ni är underbara allihopa.
Tveka inte om det är ngt, jag finns här.
<3

Grattis till dig Linda gumman som äntligen kan andas ut o slipper fightas mot socjäklarna mer.
Grattis till lägenheten, verkligen!:D

O Grattis till Krille som fyller år idag...28...29? Något sådant iaf.
Hoppas dagen blir toppen bra!

Ser fram emot att få träffa lite gamla tjejkompisar imorgon, även om jag eventuellt inte unnar mig att dricka ngt... Gör inget, sällskapet är kanon, nykter som full.

Ta vara på de små sakerna, får man inte heller glömma. Jag kan personligen vara rätt dålig på det.

You sure know you're alive now, don't ya?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0