Vad är det som händer?


Ojoj, vad jag skriver ofta nu, då.
Inte skriver jag om ngt direkt spännande heller. Men o andra sidan skulle man sitta o vänta o skriva endast då skulle det inte bli mycket skrivet alls kan jag säga:p
O så kan vi ju inte gå runt o ha det heller!
:)

Men jag bara undrar vad är det som händer? Och nu påstår jag inte att modet ngnsin varit okej, eller liknande men det brukar väl iaf gå o förstå sig på... Tills idag. När jag o Linn gjorde upptäckten.
Den vuxna sparkdräkten som jag självfallet var tvungen o testa. När man såg den förstod man genast rea-lappen som hängde på den.
Testandet var min lilla research för o se om man ens kunda få ngn uns av förståelse för ngns eventuella beslut om att köpa den. O faktiskt använda den?! Visst skönt tyg men..... What the fuck?!

(Och ja det lite mörka partiet på armen är självklart hårfärgningsmedel sedan kvällen innan, hah. Jag sprätter fritt.)

O efteråt kände jag som innan o som anat att... Jag förstår verkligen inte.
Vad skall det här föreställa? Det är inte ens okej att sova i!
O den här förbannade trenden med haremsbyxor? Jag har aldrig varit sådan som ens bryr sig om modet, men detta gör t o m mig en aning upprörd. Nog för att vi kvinnor allt som oftast använder bindor a k a miniblöjor men kära nån, dem är inte så stora att man behöver detta utrymme? Haha. O använder man ngt som behöver detta utrymme så skulle jag föreslå en bättre lösning än att försöka gömma det med kläder.
Så slutsatsen är att detta är inte okej.
Heh.

Efter ytterligare lite research(detta tog dock musten ur mig så jag nöjde mig med ögon-research:) på Marieberg var det dags att inhandla lite goodie, goodie tills imorgon o sedan brumma hemåt.
Nästan hemma på norr såg vi söta grann-Linda som stod o väntade på att få gå över vägen. Så vi stannade till o mötte upp damen, damen som trodde hon skulle jobba o så var inte fallet, aw, hah:)  Men tack vare detta fick vi iaf följa med hem till henne o fika. Trevligt, trevligt!

Suddigt men ändock. Linda o Linn diskuterar för fulla muggar:}

Inte har jag varit ute o promenerat idag heller, hade verkligen tänkt det men fastnade här o jag har "fastnat" här så länge att jag tappat känseln i röven. Duktigt!:]
Jävligt rolig fredagskväll. Hah, hm.

Och idag välkomnar jag mig själv hem. Bestämt mig för att verkligen börja se detta som mitt hem nu. Denna lägenhet.
Ska kämpa med näbbar o klor för o få det ekonomiska o gå runt under studietiden.
Ska inte behöva få höra ngt:
"Vad var det jag sa?" här inte!

Nej, nu ska jag nog gå o pyssla ihop ngt mumsigt o lägga mig o kolla lite på True Blood, yaaaay!
Fredagen kanske inte är så tråkig ändå:)
Känner mig som en ny människa sen jag färgade håret också, så lite det behövs ibland:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, de var mysigt at stöta på er för en spontan träff!! =) de gillar man!

2009-07-31 @ 23:28:15
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Irre

haha ja haremsbyxor e fan helt sjuka!

jag vågar knappast kolla på dom så fula e dom ;oD



tom trendmagazines har gjort repotage hur man ska fixa till dom så att man kan bära dom bra haha

årets krångligaste klädsel ;oD

2009-08-04 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0