Zzzzzz.



Trött, trött, trött.
Så går det när man ska envisas med att dricka, härja o ha sig minsann!:]
Mycket, mycket trevlig kväll igår. Hade lite gamla klasskamrater o andra polare+ lite av deras vänner här på förfest... Sedan bar det av till, hör o häpna, Harrys.
1½ år sedan jag var där sista, o i o m att Lena bjöd på inträdet tyckte jag att "Okeeeejrrrrååå":). Tack gumman!:D
O det var najs som fan.
Pinsam musik som jag gillade, haha. Träffade på lite folk man kände men inte såå mycket, vilket jag förstår.
 Men 2 ex ska man minsann springa in i på samma kväll, såklart.
En käftsmäll from the past direkt, haha.
Närå,  var ingen fara:)

Idag är jag bara trörtt, trött, trött.... har typ bara legat o drönat o halvsovit hela dagen, förutom att jag förstås har vräkt i mig otroliga mängder "mat" dvs mat o diverse. Ändå mår jag dåligt av tanken på att äta, men lyckas ändå stoppa i mig massa skit and then you wonder "Hur kommer det sig att jag ser ut såhär?" Haha.
Now I know.

Och för att avsluta hela a-kasse grejjset. Dem har ÄNTLIGEN; ÄNTLIGEN bestämt sig för o betala ut cash till mig på torsdag.
YAAAY!
Hinner jag ju lagom betala räkningarna också, lovely.
O så fick jag en hel del mer än jag trott - bara bra det, det är jag väl värd. Kan jag stoppa undan o ÄNTLIGEN få en buffert också.
Nu har jag såå mycket mindre att oroa mig o vara ledsen för.

Imorgon funderar jag på att dra till broa men inte bestämt mig riktigt ännu. Imorgon eller tisdag dock vill jag få lite saker överstökade där borta, borde ta det imorgon.
Får se om jag orkar vakna till väckerklockan- Det får avgöra.
Vill träffa familjen nuuuu, o gå i skooogen:)

Nä, dags o dyka till sängs igen o bara ligga o slöglo på serier!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0