Då var det över minsann.

Då var SRF-09 över, då.
Det gick väldans snabbt må jag säga.
Och jag skulle kalla hela upplevelsen.. Sådär faktiskt.
Trevligt sällskap osv osv... Dock frös man arslet av sig typ all the time o det var inte det minsta trevligt. Iofs ska man inte klaga för det är nästan aldrig dåligt väder när man är där, o någongång lär man väl få utstå det också som typ i år dvs.
Men ja, jag lyckades dock bli totalt illröd i ansiktet ändå. Dvs bränd trots bristen på särdeles mycket sol.
Kräftfasen är inledd. Hoppas den försvinner snart.
Rösten börjar återkomma. Det tackar vi för.

Och det var tråkigt att det blev en aning missförstånd, tror iaf det blev sådant... Något konstigt skedde iaf. Väldigt tråkigt. Hoppas det går o lösa annars så.... Ja som sagt var tråkigt.
Sitter med en aning ångest, men så är det väl alltid efter lite för mycket fylla osv.
Vet att jag inte var på mitt bästa humör mer än hälften av tiden, anar att vädret inte hjälpte till alls...
Men sedan så är jag nog lite mindre glad av mig just för tillfället.
Men så blir det väl. Inte direkt roligt o vara arbetslös o inte riktigt veta vad som sker.

Har iaf varit på intervju1, för min topp prioriterade utbildning här i Örebro. Imorgon ska jag på intervju 2 i Fellingsbro.
Hoppas det går bra. Hoppas även det gick bra på intervju 1 i Norrköping men det får jag se efter 16 juni tydligen.

Har en hel del planer, synd bara att dem måste vänta.
Mern det känns fint att ha lite planering i skallen iaf. Annars vore det nog svårt att inte gräva ned sig totalt.
Men det mesta är en bit bort, men jag ska allt fixa det.
Fick mycket, mycket trevliga mail i onsdags som jag fick läsa först idag... Så jag ska ta tag i det imorgon o hoppas på att det fortfarande gäller så kanske jag kan få något att syssla med from time to time.

Känns som jag fått ngt slags emo -ryck. Vill mest bara dra mig undan o svänga om mitt liv totalt. Är så uttråkad så det finns inte.
Men jag fixar det. Måste bara ge allt lite tid.
Jag tror jag vet mer vad jag vill nu. O det känns iaf lite bra.
Dock måste jag skramla o söka för o hitta alla pusselbitar.
Men någonstans finns dem o om jag bara försöker börja tänka rätt så ska det nog bli ett alldeles utmärkt färdigt pussel:}

Njae, om man kanske ska ta o återgå....
Katterna känner väl knappt igen en o brorsan ligger själv o glor på film. Ska väl vara en aning social.
Tjipp, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0