Dååsååå.


Haha.
"Hej, jag söker jobb här!"
Fåntratt Deluxe bild, men hey... Who cares.
Försökte fixa ngn bra bild så länge, o det funkade verkligen inte.... Så denna får fan duga.

Då var det bestämt då.
Den 24e augusti börjar jag plugga till Behandlingspedagog på Fellingsbros folkhögskola.
Känns helt okej, verkar vara en väldigt trevlig skola med bra lärare o god sammanhållning.
Nära till skogen o familjen.<3
Enda minus är pendlingen men men, plus dåligt med cash men det har man ju börjat bli van med igen så, hah, hmmm.
Tänker inte klaga på det, det är bra mycket bättre än att bara fortsätta sitta hemma o försöka söka miljoner jobb som man tydligen ska vara tacksam om man ens får ett "Nej tack" på.
Huvva I tell you!

Dagen har varit relativt innehållslös, as usual that is.
Varit till systemet en sväng o jävlar vilken helvetesfärd i solen.
Svettig som en gnu när jag kom hem.
Dock tänker jag inte sträcka mig så långt som i att klaga på hettan för SRF var inte rolig, o jag vill inte ha vädret som varit större delen av sommaren som varit hittills... Jävla regn o allmänt grått.
Men jag rör mig nog allra helst inga längre sträckor i detta väder... Fick kanske inte användning av min mini-fläkt på SRF men idag har den fått jobba, haha.

Sedan har jag varit ute o promenerat, dock efter 22.oo då det är okej att vistas utomhus o faktiskt röra på sig.
Gjorde jag igår med, så jäkla skönt o det luktar mumma ute!:]

Imorgon blir det att åka till broa o umgås. 1. Födelsedagsfika med Jenny som fyller år.
2. Hämta tillbaka plattången jag så klantigt glömde där förra helgen.
3.Gå i skogen o bara vara.

Fredag, stressa tillbaka till Öret o göra mig iordning, försöka att äntligen få träffa Linda.
Och nej jag blir inte arg om det inte blir så... Jag är rätt van vid att folk bangelibangbangar. Just saying!
Men det vore otroligt trevligt. Long time no see så att säga.
Sedan ska jag dra iväg o försöka bli lite full på födelsedagspartaj.

Sen får vi se, ska köra igång med WoW snart igen, bara bror kommer hit o hjälper mig fixa inställningar o shit så.
Så kanske dagarna försvinner lite snabbare o blir lite roligare.


Dagens minus:
*Överkänslighet.
*Gnäll.
*Jävla mp3 sladdar som ständigt trasslar sig.
*Att inte se ut som man vill.
*Min fittiga rethosta som fan aldrig vill ge med sig.
*En syster som är lika dålig på att höra av sig som vanligt, snart börjar jag ta det som en jävla pik.
*Dåliiiigt med cash.
*Dåligt med aktiviteter.
*En katt som tar varje chans att klättra upp på balkongräcket.


Dagens plus:
*Serier som är dags att se om igen.
*Att få hinka i sig minst en kanna kaffe var dag.
*Min bror
*Ägg o baconfrukostar.
*Spotify (Tack Mårten!)

∩"I only sleep with my guns when you're gone"∩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0